  • 1. Data: 2007-08-10 11:30:49
    Temat: Jaka marża w CHF jest dziś przyzwoita?
    Od: " Poldek" <n...@g...pl>

    Jaką marżę dla kredytu hipotecznego w CHF można dziś uznać za przyzwoitą?
    W mBanku proponują mi 1,5% i coś mi się zdaje, że to trochę drogo. Dla
    kredytu złotowego dali mi marżę 0,9%.

  • 2. Data: 2007-08-10 14:55:06
    Temat: Re: Jaka marża w CHF jest dziś przyzwoita?
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl>

    On 10 Sie, 07:30, " Poldek" <n...@g...pl> wrote:
    > Jaką marżę dla kredytu hipotecznego w CHF można dziś uznać za przyzwoitą?
    > W mBanku proponują mi 1,5% i coś mi się zdaje, że to trochę drogo. Dla
    > kredytu złotowego dali mi marżę 0,9%.
    >
    > --

    jest ok

    Michał Asman
    www.assman.com.pl

  • 3. Data: 2007-08-10 15:28:26
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    Moga Ci dac 1% lub 1,1% jesli zdecydujesz sie na przeplywy przez konto,
    karte kredytowa i ubezpieczenie na zycie przez caly okres kredytowania.

    A marze sa rozne: od 0,5%, do 3,5%. Dla kazdego cos milego. Nie napisales nic
    o samym kredycie, wiec nie bede sie wypowiadal czy 1,5% w Twoim przypadku
    jest OK czy tez nie.

  • 4. Data: 2007-08-10 17:37:22
    Od: " " <n...@g...pl>

    Krzysztof Ziolkowski <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    nic
    > o samym kredycie, wiec nie bede sie wypowiadal czy 1,5% w Twoim przypadku

    Ubezpieczenie na zycie jest przymusowe przy tej ofercie.
    Przeplywy przez konto sa.
    O karcie nie bylo mowy.
    Kredyt 220 000 na mieszkanie w bloku na Mokotowie o wartosci rynkowej ok 270
    000 (za tyle mam w tej chwili kupca na nie), ale kupione za 215 000 (oferta
    dla dzieci czlonkow spoldzielni).

  • 5. Data: 2007-08-11 20:22:12
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    To powinienes dostac 1,1%, jesli zdecydujesz sie na karte.
    Bez ustalonych kwot obrotu. Dowiedz sie dokladnie. Zalatwiasz bezposrednio w
    mBanku czy tez przez posrednika?

  • 6. Data: 2007-08-13 16:01:02
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Krzysztof Ziolkowski wrote:

    > To powinienes dostac 1,1%, jesli zdecydujesz sie na karte.
    > Bez ustalonych kwot obrotu. Dowiedz sie dokladnie. Zalatwiasz bezposrednio w
    > mBanku czy tez przez posrednika?

    Załatwiam bezpośrednio w mBanku na Senatorskiej.
    Uparcie twierdzą, że 1,5% marży to świetna oferta.

  • 7. Data: 2007-08-14 10:06:18
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl>

    On 13 Sie, 18:01, Populares <n...@g...pl> wrote:

    > Załatwiam bezpośrednio w mBanku na Senatorskiej.
    > Uparcie twierdzą, że 1,5% marży to świetna oferta.

    czy będzie 1,1 czy 1,5 % marża w kosz kredytu jest taki sam

    Michał Asman

  • 8. Data: 2007-08-14 10:47:38

    Michał Asman <b...@a...com.pl> napisał(a):

    > czy b=EAdzie 1,1 czy 1,5 % mar=BFa w kosz kredytu jest taki sam

    Nie rozumiem.
    Dla mnie gołym okiem widać, że 1,5 > 1,1.
    Więc uprzejmie proszę o objaśnienie.