  • 11. Data: 2015-10-03 20:29:15
    Temat: Re: jak nie kijem go to pa?k? (polbank wizzair)
    Od: EM <e...@g...com>

    Ponieważ to nie pierwszy razy, gdy Półbank nie raczy we właściwy sposób informować
    klientów o nowych opłatach i prowizjach, to wysłałem stosowną informację do UOKiKu.
    Czym więcej osób tak uczyni, tym większa szansa, że Urząd ten przyjrzy się sprawie.

  • 12. Data: 2015-10-08 10:47:53
    Od: em <e...@g...com>

    A czy komuś zaproponowano może zwolnienie z tej nowej opłaty miesięcznej, jak chciał
    zamknąć kartę ze względu na zmiany w opłatach?

  • 13. Data: 2015-10-09 21:33:44
    Od: MK <m...@i...pl>

    em <e...@g...com> Wrote in message:
    > A czy komu? zaproponowano mo?e zwolnienie z tej nowej op?aty miesi?cznej, jak
    chcia? zamkn?? kart? ze wzgl?du na zmiany w op?atach?

    Mi powiedzieli, ze nie ma takiej mozliwosci, ale moze jeszcze sie
    zreflektuja ;)
    --

    MK

    ----Android NewsGroup Reader----