  • 1. Data: 2015-11-02 10:15:04
    Temat: jak liczą zdolność kredytową przy kredycie odnawialnym?
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Nie wiem czy to pytanie na tę grupę, ale ciekawi mnie jak banki liczą
    zdolnośc kredytową jesli potencjalny klient na kredyt ma juz w innym banku
    kredyt w rachunku, np na 35 tys zł. I teraz chciałby wziać nowt kredyt, np
    gotówkowy albo na mieszkanie. Czylicząc zdolnośc kredytową od pencji
    (wynagrodzeń) odejmują średnie odsetki miesięczne z kredytu w rachunku czy
    jakos inaczej?

  • 2. Data: 2015-11-02 11:46:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin_" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >kredyt, np gotówkowy albo na mieszkanie. Czylicząc zdolnośc kredytową
    >od pencji (wynagrodzeń) odejmują średnie odsetki miesięczne z kredytu

    Raczej licza normalnie i odejmuja kwoty juz zaciagnietych kredytow.
    Tudziez limitow na kartach kredytowych :-)

    W koncu, jak cos pojdzie zle, to i rata starego kredytu moze pojsc w
    gore ...

    J.

  • 3. Data: 2015-11-02 20:37:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-11-02 o 11:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "marcin_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    obciążenie z tytulu kredytu w koncie lub kk liczone są od przyznanego limitu

    banki przyjmują od 3 do 5% limitu jako obciążenie miesięczne (faktyczne
    wykorzystanie nie ma znaczenia)

    czyli jak ktoś ma KK z limitem 10kzł to dla banków jest to analogiczne z
    kredytem z ratą 300-500 zł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2015-11-03 03:24:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin_" 5637299c$0$650$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wiem czy to pytanie na tę grupę, ale ciekawi mnie jak banki liczą zdolnośc
    kredytową

    http://danutac.oferty-kredytowe.pl/expander/

    Twoje klikanie może mnie wzbogacić. :)
    Jeśli nie wyrażasz na to zgody -- nie klikaj.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-11-03 08:37:04
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości

> [...]
    > wykorzystanie nie ma znaczenia)
    >
    > czyli jak ktoś ma KK z limitem 10kzł to dla banków jest to analogiczne z

    bardzo ci dziękuje