  • 1. Data: 2015-10-31 10:53:08
    Temat: Koniec konta skarbonkowego?
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Dostałem własnie wiadomość pocztą wewnętrzną z Getina, że zmieniają warunki
    otrzymania 1zł.
    Już nie otrzymamy za płatność kartą powyżej 100zł, ani za założenie lokaty
    (swoją drogą ostatnio umożliwiało to podbicie oprocentowania lokaty o prawie
    0,5% na 6m lub o 1% na 3m, bo obniżono minimalną wartośc lokaty do 500zł,
    tylko kosztem czasu klikania i w połączniu z lokatą słoneczną dawało jedne z
    najlepszych oprocentowań na rynku).
    Piszą że od 1grudnia, ale czy nie powinni powiadomić 2 miesiące wcześniej?
    I czy od 1 grudnia to zmiana dotyczy sprawdzania warunku otrzymania nagrody,
    czy już płatoności nagrody. Inaczej mówiąc czy dopiero od stycznia nie
    otrzymamy za założenie lokaty złotówki?

  • 2. Data: 2015-10-31 22:06:57
    Temat: Re: Koniec konta skarbonkowego?
    Od: blickwinkel <b...@g...com>

    On Saturday, October 31, 2015 at 10:53:59 AM UTC+1, m7marek wrote:

> [...]
    > tylko kosztem czasu klikania i w połączniu z lokatą słoneczną dawało jedne z

    Mógłbyś dać jakiegoś linka do tego nowego regulaminu? Bo tak szukam i szukam i
    znaleźć na tej ich stronie nie mogę :(

> [...]
    > czy już płatoności nagrody. Inaczej mówiąc czy dopiero od stycznia nie

    Nagroda w postaci złotówki była zawsze płacona od ręki (w momencie zakładania lokaty
    czy płatności kartą) więc sądzę że w listopadzie będzie jeszcze normalnie po staremu,
    a w grudniu już koniec zabawy.

  • 3. Data: 2015-11-01 10:54:40
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "blickwinkel" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On Saturday, October 31, 2015 at 10:53:59 AM UTC+1, m7marek wrote:

    >Mógłbyś dać jakiegoś linka do tego nowego regulaminu? Bo tak szukam i
    >szukam i znaleźć na tej ich stronie nie mogę :(

    https://secure.getinbank.pl/static/docs/zawiadomieni
    e_konto_skarbonkowe_30102015.pdf

    >Nagroda w postaci złotówki była zawsze płacona od ręki (w momencie
    >zakładania lokaty czy płatności kartą) więc sądzę że w listopadzie >będzie
    >jeszcze normalnie po staremu, a w grudniu już koniec zabawy.

    tak, ale miesiąc wcześniej sprawdzają czy wyrobiłeś limit trzech transakcji
    kartą i zapis ten zawarty jest w tym zawiadomieniu, więc nie jest to takie
    oczywiste.

  • 4. Data: 2015-11-02 11:17:45
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2015-11-01 o 10:54, m7marek pisze:

    > tak, ale miesiąc wcześniej sprawdzają czy wyrobiłeś limit trzech
    > transakcji kartą i zapis ten zawarty jest w tym zawiadomieniu, więc nie
    > jest to takie oczywiste.

    bo zostaje jeszcze 1zł za wpływ

  • 5. Data: 2015-12-02 15:49:13
    Od: blickwinkel <b...@g...com>

    No i jak tam, świnia zdechła? Próbowaliście już?

  • 6. Data: 2015-12-02 19:35:42
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2015-12-02 o 15:49, blickwinkel pisze:
    > No i jak tam, świnia zdechła? Próbowaliście już?

    za wpływ miała dac i dała

  • 7. Data: 2015-12-02 19:56:56
    Od: blickwinkel <b...@g...com>

    On Wednesday, December 2, 2015 at 7:35:51 PM UTC+1, PP wrote:

    > za wpływ miała dac i dała

    Chodzi mi o resztę. Złotówka za nową lokatę? Przedłużenie? Uwalone już czy jeszcze
    nie?