    From: "znajomy" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jak kłamią w BPHaha - długie
    Date: 7 Aug 2004 01:59:11 +0200

    Z życia wzięte!!

    W XII 2003 zapytałem w BIK-u, co też tam na mnie maja.
    Odpowiedz przyszła w I 2004.
    Czytam tą informacje i oczom nie wierze!!!

    Stoi w niej jak byk, że ja wraz z żoną posiadam w BPH-u konto a w tym koncie
    limit kredytowy (notabene, z uwagi, że to tak &#8222;wspaniały&#8221; bank &#8211;
    przekonałem
    się o tym na własnej skórze &#8211; to już w II 2002 zamknąłem u nich konto i
    spłaciłem ten debet).

    Wale, więc do oddziału BPH-u w moim mieści z pismem, aby te moje dane byli
    uprzejmi po 2 latach (sic!) Poprawić.
    Ciu ciu, ciu ciu, tiu tu, tiu tu Pani Dyrektor Beatka O. &#8211; ależ owszem,
    dlaczego nie, tak. tak &#8211; nie przeprasza, ale jest miło w czasie rozmowy to
    sobie poszedłem dalej &#8211; papa.

    Jako żem dociekliwy to w VII 2004 pytam w BIK-u znowu. Odpowiedz przychodzi po
    5 dniach &#8211; POSTĘP!!!
    Otwieram kopertę i czytam!!!
    Czytam raz, drugi, trzeci i tak w kółko &#8211; bom niedowiarek, jeśli chodzi o słowo

    pisane (nie zawsze znaczy to, co napisano!!!)
    Okazuje się, że poprawiono informacje z BPH-u odnośnie konta. Jednocześnie jak
    czytam, ten &#8222;SUPER&#8221; bank wysłał do BIK-u 2 zapytania o mnie &#8211;
    końcem I. 2004 i
    początkiem II. 2004 bo jak stoi w informacji &#8211; chciałem w tym
    &#8222;wspaniałym&#8221;
    banku wziąć kredyt ( w I &#8211; 1000 zł a w II &#8211; już tylko 500 zł)
    Jako żem &#8222;sklerotyk&#8221; wale do oddziału BPH-u i pytam czy wnioski o
    kredyt,
    jeśli go nie przyznają to potem trafiają do kosza?? Panienka do mnie z wyrzutem
    NIE!!!!!!!! Są w aktach. No to mówię, że chcę zobaczyć te moje 2 wnioski o
    kredyt &#8211; i tu problem się zaczyna!!!
    No to wale do przeuroczej Pani dyrektor Beatki O. Pytać, co jest grane &#8211; gdzie
    te wnioski!!!
    Pani Beatka O. bez mrugnięcia okiem tłumaczy mi jak krowie na miedzy (teraz
    będzie to najlepsze): że wystąpiłem w I. 2004 o sprostowanie danych w BIK-u no
    wiec Bank Przewspaniałego cHaosu Powszechnego Bredzenia Kłamstwami Spółka
    Arcykłamców chciał się dowiedzieć w BIK-u, jakie to info na mnie nabazgrał i co
    mi tam nie gra, więc zapytał BIK o mnie podając za cel zapytania, że chce u
    nich wziąć kredyt 1000 złociszy. Jak dostali to info z BIK-u to potem posłali
    sprostowanie żem nie jest posiadaczem ich SEZAM-u i limit mam spłacony i w
    ogóle ten fajny gość jest z nami na &#8222;0&#8221;.
    Ponieważ jednak sami nie wierzą w to, co napiszą (nic dziwnego dla mnie) a do
    tego nie wierzą BIK-owi, więc ponownie pytają BIK, co tam na GOŚCIA macie? Bo
    on chce znowu kredyt, tym razem już tylko 500 złociszy.

    Urocza Pani Beatka O. mówi, że to nic takiego, że BPH PBK S.A. (patrz wyżej
    pełna nazwa) tak sobie pokłamał, bo to norma u nich, że instytucja zaufania
    publicznego (taką jest bank) pisze kłamstwa, czyli nieprawdę!!!. Bo przecież w
    ten sposób dbają o dobro klienta, ale obiecała, że postara się jak najszybciej
    usunąć te kłamstwa w BIK-u i mnie powiadomi pisemnie, co zrobili oraz poprosi w
    BIK-u żeby mi przysłali nowy raport-informacje gdzie już ich kłamstw nie będzie.

    A propos ciekaw jestem, co naklamie żeby te dane usunąć???
    I tak sobie mniemam, że Pani Dyrektor ds. Sprzedaży Kłamstw Klientowi to niezła
    kłamczuszka!!!! Przecież musiała sama te zapytania podpisać chyba??

    Ciekaw jestem, co WY - Szanowni, Drodzy i Wiarygodni piszący prawdę z życia
    wziętą o ty myślicie??

    Pozdrawiam

    Znajomy