  • 1. Data: 2007-08-16 11:28:34
    Temat: internetowe PKO BP zdechlo?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Przy próbie zalogowania dostaję komunikat "operacja nie może być
    zrealizowana". A infolinia puszcza mi tylko muzyczkę - operator się nie
    zgłasza...

  • 2. Data: 2007-08-16 12:38:31
    Temat: Re: internetowe PKO BP zdechlo?
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Andrzej Lawa w liscie z dnia 2007-08-16 13:28
    napisala nastepujace slowa:

    > Przy próbie zalogowania dostaję komunikat "operacja nie może być
    > zrealizowana". A infolinia puszcza mi tylko muzyczkę - operator się nie
    > zgłasza...

    U mnie działa - właśnie się wylogowałem.

    Widzieliście: http://www.pko.pl/ ? Nowa strona PKO??
    :))

    --
    michal

  • 3. Data: 2007-08-16 15:04:12
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 16 Aug 2007 14:38:31 +0200, Michał wrote:

    > Widzieliście: http://www.pko.pl/ ? Nowa strona PKO??
    > :))

    "Właścicielem domen www.pko.pl oraz www.pko.com.pl jest Przedsiębiorstwo
    Komputerowo Obliczeniowe z siedzibą w Krakowie

    Naszą podstawową działalnością jest sprzedaż oprogramowania. Jesteśmy
    autoryzowanym sprzedawcą oprogramowania Borland oraz Symantec"

    Chyba postanowili dorobić w programie partnerskim Inteligo ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2007-08-16 20:52:04
    Od: ten <...@...org>

    Banki nie używają nazw pko. Używa się nazw "pko sa" albo "pko bp".

  • 5. Data: 2007-08-17 06:45:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    ten <...@...org> writes:

    > Banki nie używają nazw pko. Używa się nazw "pko sa" albo "pko bp".
    ^^^^^^

    Od baaaaaardzo dawna zaden bank nie uzywa takiej nazwy.

    MJ

  • 6. Data: 2007-08-17 07:38:25
    Od: ten <...@...org>

    Bo się połączyły, ale ta nazwa była główna.

  • 7. Data: 2007-08-17 08:16:12
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    ten napisał(a):
    > Bo się połączyły, ale ta nazwa była główna.

    Kto się połączył?