  • 1. Data: 2004-02-05 12:28:33
    Temat: inteligo wygrywa ..najtaniej ,najszybciej ,najwygodniej choć....
    Od: "dario" <a...@p...onet.pl>

    nteligo wygrywa ..najtaniej ,najszybciej ,najwygodniej czytamy ,choć
    szkoda że zniknął wątek aby przelewy były w tej cenie jak w mbank ,
    możyło by się o przelewach za 0,50zł albo idźmy śladem końcówek 0,59 zł ,
    ucieszyły by mnie również przelewy do zus na koncie inwidualnym za 0,99 zł
    albo będąc konsekwetnym 0,59 zł - czyli wszystkie przelewy w jednej cenie
    ,jeśli innym się to opłaca to dlaczego by nie miało inteligo ??? co o tym
    sądzicie ?????

  • 2. Data: 2004-02-05 13:04:08
    Od: "dx" <d...@d...pl>

    ??? co o tym
    > sądzicie ?????

    Sadze, ze wolalbym, abys nie uzywal polskich znakow bo takie bledy
    orograficzne jeszcze bardziej raza...
    dx

  • 3. Data: 2004-02-05 13:36:19
    Od: "dario" <a...@p...onet.pl>