  • 1. Data: 2013-02-28 22:23:07
    Temat: Opłata za brak przelewu
    Od: "tytu" <t...@o...pl>

    Czy bank może pobierac opłatę, za to, że nie wykona się przelewu z rachunku
    na inny rachunek?? Co na to prawo bankowe?

  • 2. Data: 2013-02-28 22:26:40
    Temat: Re: Opłata za brak przelewu
    Od: jj <p...@w...pl>

    Jak se tak zapisze w TOiP i Ty się na to zgodziłeś to se może pobierać

  • 3. Data: 2013-03-01 04:14:54
    Temat: Re: Op?ata za brak przelewu
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-28 22:23, tytu napisał(a):
    > Czy bank może pobierac opłatę, za to, że nie wykona się przelewu z rachunku
    > na inny rachunek?? Co na to prawo bankowe?

    A może chodzi Ci o opłatę za informację o niewykonaniu przelewu wysłaną
    pocztą, na ozdobnym druku bankowym, w pachnącej kopercie i skropionej
    łzami śmiechu. Nie mogę sobie przypomnieć, ale gdzieś widziałem taką pozycję
    w tabeli opłat któregoś banku...

    --
    TrzyLinie

  • 4. Data: 2013-03-01 16:28:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    TrzyLinie napisał(a) :

> [...]
    > łzami śmiechu. Nie mogę sobie przypomnieć, ale gdzieś widziałem taką pozycję

    Może w BePeHahaha? Ich tabela opłat liczy 40 stron maczkiem :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 5. Data: 2013-03-03 01:39:23
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 22:23:07 UTC+1 użytkownik tytu napisał:
    > Czy bank może pobierac opłatę, za to, że nie wykona się przelewu z rachunku
    >
    > na inny rachunek?? Co na to prawo bankowe?

    A czy prawo (nie tylko bankowe) ma regulować każdą pierdołę? Jak opłata nie jest
    zgodna z TOiP - to prawo jest po Twojej stronie.

    A dawny Lukas miał opłatę za użytkowanie tokena (miesięczną) - która była pobierana
    gdy w danym miesiącu nie było przelewu z użyciem tokena albo stałego zlecenia.
    Praktycznie to taka opłata za brak przelewu :-).

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 6. Data: 2013-03-03 06:18:53
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-03 01:39, MrMrooz napisał(a):
    > A dawny Lukas miał opłatę za użytkowanie tokena (miesięczną) - która była
    > pobierana gdy w danym miesiącu nie było przelewu z użyciem tokena albo stałego
    > zlecenia. Praktycznie to taka opłata za brak przelewu :-).

    Dzisiejszy Lukas, czyli Credit Agricole dalej tak ma z tokenem.

    --
    TrzyLinie

  • 7. Data: 2013-03-03 19:32:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-03 06:18, TrzyLinie pisze:
    > Dzisiejszy Lukas, czyli Credit Agricole dalej tak ma z tokenem

    Ale jest też co to jest Lukas Finanse SA. To Lukas, który nazwy nie zmienił?
    Pogłupieli z tymi Lukasami.

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-03-04 18:36:09
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    TrzyLinie napisał(a) w wiadomości: ...
    >W dniu 2013-03-03 01:39, MrMrooz napisał(a):
    > A dawny Lukas miał opłatę za użytkowanie tokena (miesięczną) - która była
    >
    >Dzisiejszy Lukas, czyli Credit Agricole dalej tak ma z tokenem.

    Co jest o tyle idiotyczne, że bank musi za przelewy KIR-owi coś
    odpalić. Tak wiec jest opłata za to, że bank nie poniósł opłaty...
    Kiedyś chyba w Citi była ciekawa sytuacja: prowizja za spłatę karty
    gotówką w kasie. Bez prowizji przelewem albo... przez wpłatę we
    wpłatomacie. Czyli za przyjęcie w okienku (pieniądze natychmiast w
    dyspozycji banku) jest prowizja. Za (komisyjne?) otwarcie, przeliczenie
    gotówki i tak samo ręczne zaksięgowanie wpłaty - bez prowizji. O ile
    pamiętam za datę spłaty uznawali datę wzucenia koperty do wpłatomatu,
    choć realnie pieniędzmi bank mógł dysponować dopiero po zaksięgowaniu
    a to następowało z opóźnieniem w porównaniu do bezpośredniej wpłaty.

    Arek