  • 1. Data: 2002-02-09 09:36:29
    Temat: inteligo przetwarza ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na realizację Twojej
    operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy."
    Jak na 10:35 rano to troche nietypowe.

    Czy tylko u mnie nie dziala ? Czyzby wraz z oplatami rosla jakosc
    uslug w postaci dodatkowego przetwarzania w ciagu dnia ;-))) ?
    Jakos mam skojarzenia z innym bankiem w ktorym jakosc uslug zmieniala
    sie podobnie a przetwarzanka zdarzaly sie od czasu do czasu :-)

    No i ciagle ten klamliwy komunikat o przekroczonym czasie :(.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-02-09 09:57:50
    Temat: Re: inteligo przetwarza ?
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <6...@4...com>, Wojtek Frabinski wrote:
> [...]
    >
    > Czy tylko u mnie nie dziala ? Czyzby wraz z oplatami rosla jakosc
    > uslug w postaci dodatkowego przetwarzania w ciagu dnia ;-))) ?

    Wlasnie neidawno moj ojciec zakladal konto w Inteligo. Z tego co widze to
    juz na samym poczatku widac ze cos nna niekorzysc sie zmienilo.
    Firma kurierska nie dzwoni juz na komorke (choc byla podana) lecz na
    domowy numer i nie jest zainteresowana tego robic bo - zbyt drogo!
    Najlepsze jest to, ze jak nie ma zainteresowanej osoby w domu do
    przekazuja zeby osoba ktora pragnie otrzymac dana przesylke (wiadomo co)
    powinna zadzwonic do nich -->tu wroclaw i dokladnie ustalic termin
    przesylki.
    Naprawde eehh a mialo byc to szybko i tano :)))

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-02-09 10:13:07
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na realizację Twojej
    > operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy."
    > Jak na 10:35 rano to troche nietypowe.
    >
    > Czy tylko u mnie nie dziala ?
    ...cóś im się posypało.Pani konsultantka grzecznie przeprosiła i
    obiecała,że do godziny naprawią...

  • 4. Data: 2002-02-09 10:15:43
    Od: januszek <j...@k...mowi.spamerom.nie.com>

> [...]
    >przesylki.
    >Naprawde eehh a mialo byc to szybko i tano :)))

    A to wynika z tego, ze we Wroclawiu Masterlink to najgorsza z
    mozliwych firma kurierska. Oni tak sie wlasnie zachowuja...
    przynajmniej defaultowo.

    januszek

  • 5. Data: 2002-02-09 10:31:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 9 Feb 2002 11:13:07 +0100, <p...@p...onet.pl> wrote:

    > ...cóś im się posypało.Pani konsultantka grzecznie przeprosiła i
    >obiecała,że do godziny naprawią...

    A mi powiedziala, ze to niezapowiedziana modernizacja :-)))

  • 6. Data: 2002-02-09 10:33:23
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna69s7h.30lp.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...

> [...]
    > Firma kurierska nie dzwoni juz na komorke (choc byla podana) lecz na
    > domowy numer i nie jest zainteresowana tego robic bo - zbyt drogo!

    A powinna. To już raczej nie jest wina inteligo, tylko badziewiastej firmy
    kurierskiej.

    Konsultanci przy zakładaniu konta pytają się, który numer podać kurierowi. I
    frma kurierska powinna wywiązywać się ze swoich zobowiązań.

    W zostawieniu numeru do siebie nie widziałbym nic dziwnego [tnt też tak
    chyba robi], gdyby ie musieli już za pierwszym razem dostarczyćprzesyłki do
    rąk własnych...

    Dodam, że kurier nie ma ochoty sprawdzać dowodu osobistego i da przesyłkę
    byle komu... Jakby jakieś menelstwo stało pod klatką, to też byłby w stanie
    im wydać...

    > Naprawde eehh a mialo byc to szybko i tano :)))

    Moim zdaniem inteligo powinno zdecydowanie wpłynąć na firmę kurierską i
    zażądać traktowania klientów, jak trzeba... Wszak kurier to jeden z
    pierwszych kontaktów klienta z bankiem...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-02-09 11:06:34
    Od: <p...@p...onet.pl>

    ...mniejsza o szczegóły.Już działa...

  • 8. Data: 2002-02-09 11:39:13
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a42v25$2re$1@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    pl...

    > A powinna. To już raczej nie jest wina inteligo, tylko badziewiastej firmy

    Tak, tylko ze jak ja wczesniej otrzymywalem dokumenty z Inteligo to
    wszystko bylo ladnie i tak jak powinno byc! Zadzwonili do mnie na komorke
    i dokladnie mniej wiecej poinformowali kiedy sie zjawia. Oczywiscie
    rowniez sprawdzali moj dowod osobisty.

    > Konsultanci przy zakładaniu konta pytają się, który numer podać kurierowi. I
    > frma kurierska powinna wywiązywać się ze swoich zobowiązań.

    widac obecnie wola oszczedzac :))))) coz takie trudne czasy nastaly :)

    > W zostawieniu numeru do siebie nie widziałbym nic dziwnego [tnt też tak
    > chyba robi], gdyby ie musieli już za pierwszym razem dostarczyćprzesyłki do
    > rąk własnych...

    Rozmowa wygladala mniejw iecej tak :

    Firma kurierska mamya to i to czy jest ta i ta osoba? (Jesli sie
    odpowiedzialo ze nie) to od razu informowali co i jak i gdzie trzeba
    dzwonic zeby dana rzecz otrzymac.Na tym sie skonczylo. Ciekawe czy jak
    czlowiek sie nie odezwie to nic to znow ponowia probe?

    > Dodam, że kurier nie ma ochoty sprawdzać dowodu osobistego i da przesyłkę
    > byle komu... Jakby jakieś menelstwo stało pod klatką, to też byłby w stanie
    > im wydać...

    zobaczymy jak teraz postapia eeh, u mnie wszystko bylo oki.

    > Moim zdaniem inteligo powinno zdecydowanie wpłynąć na firmę kurierską i
    > zażądać traktowania klientów, jak trzeba... Wszak kurier to jeden z
    > pierwszych kontaktów klienta z bankiem...

    Zdecydowanie TAK! To sa jakby wyslannicy Banku, ktorzy posiadaja wazne
    dokumenty. Nikt inny ale wto wlasnie Bank inteligo dogaduje sie z dana
    firma co i jak i za dana usluge jej placi.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-02-09 11:52:41
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Wszak kurier to jeden z
    > pierwszych kontaktów klienta z bankiem...

    A od kiedy to kurier jest przedstawicielem banku?
    Czy jak Poczta Polska z opoznieniem dostarczy mi wyciag np z PKO to mam sie
    obrazic na ten bank?

  • 10. Data: 2002-02-09 11:58:47
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Bank wyiera firme kurierska, ktora ma dokumenty dostarczyc. Jesli dana
    > firma robi to nieudolnie to coz trzeba zmienic i podpisac umowe z inna. To
    > jednak jest zalezn eod banku i tylko od niego.
    > Chyba ze sie zupelnie z tego wycofa i kazdy bedzie sam idnywidualnie to
    > robil na poczcie :))

    Ale przeciez moze byc taka sytuacja, ze podisali umowe terminowa i np do
    maja (rok) zerwanie umowy moze grozic konsekwencjami...