  • 1. Data: 2002-02-09 01:25:50
    Temat: 1E - lekko rozczarowany
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    Hej!

    Dziś coś mnie podkusiło, aby w końcu zobaczyć przedstawiciela nowej
    waluty; po krótkiej wyprawie udało mi się nabyć w Rotundzie drogą kupna
    1 euro. Hmmm, brzydkie toto, blade (na zdjęciu mieni się złotem i srebrem,
    w rzeczywistości kolor jest anemiczny) a rewers przypomina mi przerażonego
    gołębia na rozciapanego szybie samochodu.

    Zdecydowanie wolę nasze 2 i 5zł :-)

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    http://BIOS.help.pl
    -> Medżik DiscoPolo Mejker: http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 2. Data: 2002-02-09 10:20:10
    Temat: Re: 1E - lekko rozczarowany
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zdecydowanie wolę nasze 2 i 5zł :-)

    Spokojnie w Polsce bbedziemy miec swoj rerwers

  • 3. Data: 2002-02-09 13:04:30
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" napisał w wiadomości ...

    > Zdecydowanie wolę nasze 2 i 5zł :-)

    Ja tez bardziej wolę 5zł od 1 euro. ;))
    Ciekawe jak długo jeszcze??

    JO

  • 4. Data: 2002-02-09 14:31:51
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Hej!
    >
    >Dziś coś mnie podkusiło, aby w końcu zobaczyć przedstawiciela nowej
    >waluty; po krótkiej wyprawie udało mi się nabyć w Rotundzie drogą kupna
    >1 euro.

    No popatrz, a ja zastanawiałem się, czy gdzieś można kupić to, nie wydając od
    razu większej kasy na banknot 10 euro. Jak można w Rotundzie monety, to tez
    sobie z ciekawości kupię. Ciekawi mnie bardzo, bo jeszcze nie widziałem.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-02-09 17:32:58
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Zdecydowanie wolę nasze 2 i 5zł :-)
    no piatek akurat nie mam, ale moge sie zamienic Twoje 1E z moje 2PLN ;)

    romek

  • 6. Data: 2002-02-10 11:18:48
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > w rzeczywistości kolor jest anemiczny) a rewers przypomina mi przerażonego
    > gołębia na rozciapanego szybie samochodu.

    Hm, a ja na rewersie mam sympatycznego Pana, bynajmniej nie wyglada na
    przejechanego samochodem Mozart czy jakos tak sie nazywa (Austria)

    Wojtek

  • 7. Data: 2002-02-10 11:31:00
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Hm, a ja na rewersie mam sympatycznego Pana, bynajmniej nie wyglada na
    > przejechanego samochodem Mozart czy jakos tak sie nazywa (Austria)

    na stronie http://www.deutsche-bank-24.de/ mozna popatrzec na euro
    wszystkich krajow - wybiera sie z listy

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-02-10 14:08:57
    Od: leh <l...@...pl>

    "fotech" <u...@f...onet.pl> skribis:

    >na stronie http://www.deutsche-bank-24.de/ mozna popatrzec na euro
    >wszystkich krajow - wybiera sie z listy

    A do National geographic dodwali mape eoropy z rysunkami monet euro.
    Broszurke z wizerunkami monet mozna tez dostac w bankach

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)