  • 11. Data: 2003-11-18 22:05:00
    Temat: Re: [inteligo] płatności zaufane/niezaufane
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bpe4ta$bmt$1@topaz.icpnet.pl...

    > Sprawdzilem jeszcze raz. Faktycznie, pomylilo mi sie.
    > Przepraszam.

    Problema niet, przepraszać nie musisz. :-)

    > Przy okazji wykrylem, ze nie dalo sie zlecic wykonania platnosci nawet na
    23
    > listopada 2004 - nieprawidlowa data, ewidentnie zbyt odlegla! W Lukasie
    np.
    > z 200 lat wprzod nie mam problemow.

    Aż sprawdzę...
    Fakt.
    InfoTip:
    Popraw datę realizacji przelewu tak, aby nie była wcześniejsza od daty
    bieżącej i nie późniejsza niż rok od tej daty.

    To na cholerę tyle lat do wyboru na liście rozwijalnej? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-11-18 22:06:19
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    > Dziala, dzieki - pomylilo mi sie. Przepraszam Cie.

    No problemo, nie ma za co przepraszac, kazdemu moze sie pomylic ;)

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 13. Data: 2003-11-18 22:06:59
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpe52f$l8c$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bpe4ta$bmt$1@topaz.icpnet.pl...

    > Problema niet, przepraszać nie musisz. :-)

    Ale - co ciekawe - juz przy zmianie daty tego oczekujacego pyta o kod. Przy
    usuwaniu rowniez.

> [...]
    > Popraw datę realizacji przelewu tak, aby nie była wcześniejsza od daty
    > bieżącej i nie późniejsza niż rok od tej daty.

    Prawie zgadles. Najpozniejsza data to 16.listopada 2004. 17. juz nie
    przyjmuje.

    > To na cholerę tyle lat do wyboru na liście rozwijalnej? :-)
    No wlasnie :)

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-11-18 22:10:00
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Ale - co ciekawe - juz przy zmianie daty tego oczekujacego pyta o kod.
    Przy
    > usuwaniu rowniez.

    A to akurat rozumiem. Jak coś zleciłem, to nie chcę, żeby mi ktoś w tym
    namieszał dostając się tylko do serwisu www.

    > Prawie zgadles. Najpozniejsza data to 16.listopada 2004. 17. juz nie
    > przyjmuje.

    To cytat z pytajnika. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 15. Data: 2003-11-18 22:10:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:bpe54t$lei$1@news.onet.pl...

    > No problemo, nie ma za co przepraszac, kazdemu moze sie pomylic ;)

    W pewnym wieku to tak już jest. ;-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 16. Data: 2003-11-19 14:41:19
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message
    > InfoTip:
    > Popraw datę realizacji przelewu tak, aby nie była wcześniejsza od daty
    > bieżącej i nie późniejsza niż rok od tej daty.
    >
    > To na cholerę tyle lat do wyboru na liście rozwijalnej? :-)

    Ten sam kawałek kodu służy do wybierania wszelkich dat
    w całym serwisie. Daty bardziej odległe niż rok przydają
    się np. we wniosku o debet (data zatrudnienia u obecnego
    pracodawcy itp.), co prawda tylko daty z przeszłości.
    Nie wiem, czy gdziekolwiek potrzebne są takie odległe
    daty z przyszłości. Może po prostu zrobili to raz, żeby było
    na długo...

    Pozdrawiam,
    Artur