  • 1. Data: 2008-05-19 21:03:20
    Temat: KK Gold - platnosci zagraniczne i nie tylko, jaka?
    Od: Arek <p...@g...com>

    Witajcie!

    Musze sobie wyrobic nowa karte kredytowa, ta ktora mam (Visa Gold
    BZWBK) mi nie odpowiada - stracilem zaufanie do banku.

    Sredniomiesieczny obrot na karcie bedzie okolo 5000zl, platnosci w
    Polsce i za granica. Dobrze jakby karta byla bez chipa (wszystkie
    pozostalem mam z chipem) oraz w systemie MasterCard. Byloby idealnie
    gdyby taki obrot na karcie jak podalem powyzej wystarczyl do
    zwolnienia z oplaty rocznej.
    Zastanawialem sie nad ING - czy to dobry wybor?

    Nie zalezy mi na przelewach z karty, system rabatowy tez nie jest
    wymagany.

  • 2. Data: 2008-05-19 21:08:21
    Temat: Re: KK Gold - platnosci zagraniczne i nie tylko, jaka?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Arek pisze:
    > Witajcie!
    >
    > Musze sobie wyrobic nowa karte kredytowa, ta ktora mam (Visa Gold
    > BZWBK) mi nie odpowiada - stracilem zaufanie do banku.

    mozesz zdradzic szczegoly co sie stalo - czym podpadli i czy innym tez
    moze sie takie cos zdazyc?

> [...]
    > pozostalem mam z chipem) oraz w systemie MasterCard. Byloby idealnie
    > gdyby taki obrot na karcie jak podalem powyzej wystarczyl do

    Jesli nie zalezy ci na podgladzie internetowym zobacz Mastercard z
    Polbanku. Spokojnie uzyskasz zwolnienie z oplat podanym obrotem.
    Maja bardzo dobre kursy przeliczeniowe bezposrednio z waluty zakupu na
    zlotowki.

  • 3. Data: 2008-05-19 21:28:52
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Musze sobie wyrobic nowa karte kredytowa, ta ktora mam (Visa Gold
    > BZWBK) mi nie odpowiada - stracilem zaufanie do banku.

    a co takiego bank przeskrobal?
    od wielu lat korzystam z ich kk i bardzo sobie chwale i karty i obsluge

> [...]
    > pozostalem mam z chipem) oraz w systemie MasterCard. Byloby idealnie
    > gdyby taki obrot na karcie jak podalem powyzej wystarczyl do
    5kzl miesiecznie wystarczy, aby zwolnili z oplaty za prawie kazda karte
    (włączając platynowe)

    > Zastanawialem sie nad ING - czy to dobry wybor?

    nie, o niebo gorzej niz w bzwbk

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-05-19 23:27:35
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Arek" 7...@2...goog
    legroups.com

    > Musze sobie wyrobic nowa karte kredytowa, ta ktora mam (Visa Gold
    > BZWBK) mi nie odpowiada - stracilem zaufanie do banku.

    Ja nawet nie nabrałem zaufania do tego banku -- ani razu nie przyniesiono
    mi stamtąd śniadania do łóżka!!! To koszmar!! Ale takie są tu realia... ;)

    Lukas (ING, Sygma, Getin itp.) mi nie podpadł -- też nikt stamtąd
    nie przyniósł mi do łóżka śniadania, ale akurat tam jest to zaletą,
    nie wadą/brakiem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2008-05-20 00:02:54
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Zastanawialem sie nad ING - czy to dobry wybor?
    >
    > Nie zalezy mi na przelewach z karty, system rabatowy tez nie jest

    Millennium:
    http://bank.pox.pl/millennium/karty_kredytowe_dla_wy
    magajacych_millennium_mastercard_gold.html

    Multibank:
    http://bank.pox.pl/multibank/karty_kredytowe_visagol
    dcredit.html

    Albo poszukaj sam:
    http://bank.pox.pl/kartykredytowe/porownanie-kart-kr
    edytowych/2/

  • 6. Data: 2008-05-20 07:45:48
    Od: Arek <p...@g...com>

    On May 20, 1:27 am, "Eneuel Leszek"
    > "Arek" 7...@2...goog
    legroups.com

> [...]
    >
    > Lukas (ING, Sygma, Getin itp.) mi nie podpadł -- też nikt stamtąd
    > nie przyniósł mi do łóżka śniadania, ale akurat tam jest to zaletą,

    Super. Idz sobie zatem policzyc ile trzeba wplacic na konto aby nie
    zostac obciazonym podatkiem Belki - bardzo dobrze Ci to wychodzi.

  • 7. Data: 2008-05-20 07:54:34
    Od: Arek <p...@g...com>

    On May 19, 11:28 pm, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > a co takiego bank przeskrobal?
    > od wielu lat korzystam z ich kk i bardzo sobie chwale i karty i obsluge

    Ostatni wyciag zawieral zestawienie platnosci karta dwoch obcych mi
    osob (chyba dolaczyli je jako bonus :). Mialem problemy z
    zaakceptowaniem reklamcji odnosnie platnosci w sklepie internetowym.
    Nie zwrocili mi automatycznie oplaty za karte przy obrocie podanym
    powyzej - musialem sie o zwrot upomniec, a oni laskawie pieniadze
    zwrocili.
    Srednio 1 transakcja na 20 jest odrzucana przez terminal z powodu
    chipa.

    Transakcje beda wykonywane w Euro, zalezy mi na Mastercardzie (czesto
    w Austrii sie zdarza ze sklep przyjmuje tylko Mastercardy a Visy nie -
    np. ostatnio perfumeria Douglas).

    Takze jeszcze raz przedstawie swoje wymagania: karta do platnosci w
    Polsce (glownie) i w strefie euro (czasami), z dobrym przelicznikiem
    walutowym (tutaj chyba odpada Citi?), z dobrym podgladem przez
    internet (tutaj odpada Polbank?), w systemie MasterCard. Gdyby byla
    ladna to super :)

  • 8. Data: 2008-05-20 08:04:34
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ostatni wyciag zawieral zestawienie platnosci karta dwoch obcych mi
    > osob (chyba dolaczyli je jako bonus :).

    Takie bonusy zdarza sie wysylac równiez innym bankom. Ale jak zdecydujesz
    sie na wyciagi elektroniczne
    to ww. sytuacja nie wystapi.

    > Mialem problemy z
    > zaakceptowaniem reklamcji odnosnie platnosci w sklepie internetowym.
    a dokladniej?

    > Nie zwrocili mi automatycznie oplaty za karte przy obrocie podanym
    > powyzej - musialem sie o zwrot upomniec, a oni laskawie pieniadze
    > zwrocili.
    potwierdzam, bank zapomina o tym zwolnieniu, ale jak sie przypomni to zwroca
    (wystarczy telefon na infolinie)

    > Srednio 1 transakcja na 20 jest odrzucana przez terminal z powodu
    > chipa.
    wykonuje kilkadziesiat transakcji miesiecznie i jeszcze nie mialem takiego
    przypadku...

> [...]
    > walutowym (tutaj chyba odpada Citi?), z dobrym podgladem przez
    > internet (tutaj odpada Polbank?), w systemie MasterCard. Gdyby byla
    sprobuj MC w ING, jezeli przebrniesz przez ich procedury to samo korzystanie
    z karty jest bezproblemowe:
    1. nie ma chipa
    2. dobre przeliczniki

    w ING mozesz zamienic kk BZWBK na ich karte...chociaz mnie sie to ostatnio
    nie udalo = cos w banku nie wypalilo
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-05-20 08:12:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Maj, 09:54, Arek <p...@g...com> wrote:

    Sprawdz ich TOiP

    http://www.kartykredytowe.pl/pl/karty

  • 10. Data: 2008-05-20 09:47:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" 1...@k...goo
    glegroups.com

    : Super. Idz sobie zatem policzyc ile trzeba wplacic na konto aby nie
    : zostac obciazonym podatkiem Belki - bardzo dobrze Ci to wychodzi.

    A dokąd mam iść? :)

    --