  • 1. Data: 2004-04-08 07:26:19
    Temat: mBank "cos" wdraza
    Od: "Pies Pankracy" <f...@s...com>

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04040
    8/pieniadze_a_4.html

  • 2. Data: 2004-04-08 08:01:13
    Temat: Re: mBank "cos" wdraza
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Pies Pankracy" <f...@s...com> napisał w wiadomości
    news:c52uvb$sue$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04040
    8/pieniadze_a_4.html

    no wdraza nowa oplatowosc - wg powyzszego zrodla jest to przelew za 1 zl :-)
    "Podobnie jak w innych bankach do kosztów doliczyć trzeba prowizje pobierane
    przez mBank. Na przykład za przelew zewnętrzny realizowany przez nowy kanał
    płaci się w sumie 1 zł brutto."

  • 3. Data: 2004-04-08 08:51:42
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pobierane
    > przez mBank. Na przykład za przelew zewnętrzny realizowany przez nowy

    bo jak bedziesz robil przelew z "komorki" to zaplacisz tak:
    przelew wewnetrzny - 0,50 zl netto za SMS
    przelew do innego banku - 0,50 zl netto za SMS + 0,50 zl opłaty mBanku

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2004-04-08 14:31:54
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04040
    8/pieniadze_a_4.html

    Chyba maja zbyt duzo pieniedzy na bezsensowne wdrożenia ? ;))

  • 5. Data: 2004-04-13 04:28:54
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Apr 2004 09:26:19 +0200,
    osoba podpisana: Pies Pankracy <f...@s...com>
    napisała:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_04040
    8/pieniadze_a_4.html

    He,he ponieważ mój braciszek powiedział, ze sobie to aktywował[1] to w
    sobotę zadzwoniłem do manku spytać się czy mogę aktywować. Dowiedziałem
    się że nie jestem "zaprzyjaźnionym"[2] klientem mBanku, a tylko do takich
    były na razie wysyłane propozycje włączenia tej usługi :-)

    KJ

    [1] - ale jak mógł to zrobić jak ma idealny telefon ?Hmm.
    [2] - słowo było nieco inne (współpracujący ?)tylko wylecało mi niestety z
    pamięci :-(

    --
    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day