  • 1. Data: 2003-04-25 12:08:22
    Temat: [inteligo] historia rachunku
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Ostatnio troche musialem pogmerac w histori rachunku i sie troche zezlilem.

    1. To, ze historia dostepna za darmo na www ma tylko 3 miesiace, to
    jeszcze moge przebolec. Chca zarabiac kase na wyciagach niech zarabiaja.
    Ale co stoi na przeszkodzie, by udostepniac prehistorie (ponad 3
    miesiace) na www odplatnie? Daliby link "wczesniejsze transakcje, platne
    np. 2,99 za wizyte". Wszedlby sobie czlowiek, przeszukal, sciagnal PDFy,
    ktorych potrzebuje, zaplacil i po sprawie.

    2. Dlaczego nie chca przeslac e-mailem PDFow z potwierdzeniem wykonanych
    ponad 3 miesiace temu operacji? Nawet za kase? Tego w ogole nie
    rozumiem. Co za problem wygenerowac PDFa znajac nr transakcji, jesli
    jest to robione on-line przez www? Nawet niech za to skasuja, ale nie
    chore 5,99 za kazde potwierdzenie, tak jak to jest w przypadku
    potwierdzen papierowych.

    Jak juz cos sie dobrze robi, to trzeba to robic dobrze do konca. I nie w
    V kwartale. Poza tym Inteligo jest OK.

    Bartol

  • 2. Data: 2003-04-26 10:19:41
    Temat: Re: [inteligo] historia rachunku
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisal w wiadomosci

> [...]
    > np. 2,99 za wizyte". Wszedlby sobie czlowiek, przeszukal, sciagnal PDFy,
    > ktorych potrzebuje, zaplacil i po sprawie.

    Jakies bez sensu by to bylo jak dla mnie. :-)

    Teraz mozesz sobie zamówic starsza historie przez www na maila na
    przyklad...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-04-28 08:33:08
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Uz.ytkownik Wojciech Nawara napisa?:

    > Jakies bez sensu by to bylo jak dla mnie. :-)
    >
    > Teraz mozesz sobie zamówic starsza historie przez www na maila na
    > przyklad...

    To wiem, ale ja bym chcial PDFa z potwierdzeniem, tak dla sportu.
    Przeciez jak ktos sie bedzie dopominal przeslania potwierdzenia przelewu
    sprzed pol roku (nigdy mi sie to nie zdarzylo, ale slyszalem o takich
    przypadkach*), to nie wysle mu wyciagu, bo moja historia rachunku nie
    powinna go interesowac.

    A tak to musze zamowic cos takiego na papierze, dostane to po tygodniu i
    zaplace 5,99 za sztuke. Zawracanie glowy.

    * np. placilem troche kasy do ZUSu i nie drukowalem sobie potwierdzen. A
    oni maja taki burdel, ze za 3 lata moga chcec bym udowodnil, ze nie
    jestem wielbladem. A'propos burdelu w ZUSie. Moja zona zalozyla ponad
    pol roku temu dzialalnosc gosp. Zarejestrowala sie w ZUSie, placi
    regularnie i wysyla kwity przekazem elektronicznym (zeby moc to robic
    trzeba sie zarejestrowac i stawic osobiscie w ZUSie z kwitami). Juz
    drugi raz dostala z ZUSu pismo z prosba o wyjasnienie, czy juz prowadzi
    dzialalnosc, czy jeszcze nie (!?). Za pierwszym razem zadzwonila i
    wyjasnila. Za drugim wyslala faks i polecony. Za trzecim chyba pojde tam
    osobiscie ;-))))

    Bartol