  • 1. Data: 2003-04-25 09:36:05
    Temat: eurobank?
    Od: e...@p...onet.pl

    Od paru dni na Marszalkowskiej, miedzy ING a Millenium widze duza witryne
    zaklejona cala na zolto i duze haslo: "niedlugo otworzymy najwygodniejszy bank
    w Polsce".
    Czyzby Eurobank Lukasiewicza? Odgrazali sie, ze do konca roku otworza kupe
    oddzialow, a piewsze produkty zaoferuja jeszcze przed wakacjami.
    Szczerze mowiac, bardzo jestem ciekaw ich oferty...
    Pozdro.

  • 2. Data: 2003-04-25 09:41:35
    Temat: Re: eurobank?
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > zaklejona cala na zolto i duze haslo: "niedlugo otworzymy najwygodniejszy

    A w jakim mieście :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2003-04-25 09:44:37
    Od: e...@p...onet.pl

    > A w jakim mieście :-)

    A gdzie jeszcze jest Marszalkowska? :-)

  • 4. Data: 2003-04-25 09:45:48
    Od: j...@p...onet.pl

    > A gdzie jeszcze jest Marszalkowska? :-)

    I sądzisz, że tylko w DC?

    Jacek

  • 5. Data: 2003-04-25 09:50:51
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Od paru dni na Marszalkowskiej, miedzy ING a Millenium widze duza
    > witryne zaklejona cala na zolto i duze haslo: "niedlugo otworzymy
    > najwygodniejszy bank w Polsce".

    To nowy oddział Lukasa - jak przenosili oddział na Świdnicką, to lokal też
    był pozaklejany na żółto z hasłem "niedlugo otworzymy najwygodniejszy bank w
    Polsce".

    Ps. Ale w jakim mieście? A gdzie jest Świdnicka :D ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-04-25 09:52:09
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > I sądzisz, że tylko w DC?

    czasami jeszcze na e-mule.... :)

    vladi

  • 7. Data: 2003-04-25 09:55:11
    Od: j...@p...onet.pl

    > Ps. Ale w jakim mieście? A gdzie jest Świdnicka :D ?

    Ja wiem. Wiem, ale nie powiem:-)

    Chyba krajan
    Jacek

  • 8. Data: 2003-04-25 09:55:48
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    eipi napisal:
    > A gdzie jeszcze jest Marszalkowska? :-)

    np Stołeczne Miasto Poznań na taką ulicę :)

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 9. Data: 2003-04-25 09:59:10
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ps. Ale w jakim mieście? A gdzie jest Świdnicka :D ?

    Dobrze, że nie Nowy Świat - bo to wiadomo, że chodzi o Gdańsk-Barniewice
    (taka droga gruntowa)

    RJCz

  • 10. Data: 2003-04-25 10:18:06
    Od: a...@p...onet.pl