  • 11. Data: 2004-02-03 12:39:46
    Temat: Re: [inteligo] Bledny przelew pieniedzy na konto...
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2004 12:25:17 +0100,
    osoba podpisana: Artur Czeczko <n...@e...one.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Odeślij kwotę pomniejszoną o Twoje koszty.
    A w tytule wpisz zwrotm pomyłkowo przelanej kasy pomniejszonej o koszty
    przelewu.

    KJ

    --
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 12. Data: 2004-02-03 14:50:53
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    [...]
    > A w tytule wpisz zwrotm pomyłkowo przelanej kasy pomniejszonej o koszty
    > przelewu.

    Tak zrobie ;-) Dzieki za pomoc ;-)

    pzdr,
    michal

  • 13. Data: 2004-02-04 10:13:30
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    > Tak zrobie ;-) Dzieki za pomoc ;-)

    Najpierw upewnij się, że te pieniądze nie miały trafić do Ciebie.
    Może jest coś, o czym nie wiesz? :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 14. Data: 2004-02-04 11:51:42
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > Najpierw upewnij się, że te pieniądze nie miały trafić do Ciebie.

    Hehe.. Nieee.. Raczej nie...

    > Może jest coś, o czym nie wiesz? :-)

    No baa. Żeby tak było to by było wspaniale ;-)

    W każdym bądz razie - pieniądze oddane. I mam święty spokój już ;-)

    pzdr,
    michal