  • 1. Data: 2014-01-02 17:38:01
    Temat: [info] Lokata mobilna |4%|2m-c|max 10k PLN| getinonline
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dzisiaj mi w oko wpadło:

    http://www.getinonline.pl/lokata-mobilna.html

    Oproc.: 4%
    Okres: 2 miesiące

    Kwota maksymalna: 10 000 PLN
    Kwota minimalna: 1000 PLN

    Szału nie ma ale zawsze coś.

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-01-02 20:56:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Poki mozna cos namierzyc w innym banku np. SKB 4% na 3-mies. stale (TOP bis
    dla posiadaczy konta on-line do 17.01)- dowolna kwota, nie mam ochoty na
    rozne promocje Getina.

  • 3. Data: 2014-01-02 21:57:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > http://www.getinonline.pl/lokata-mobilna.html
    >
    > Oproc.: 4%
    > Okres: 2 miesiące
    >
    > Kwota maksymalna: 10 000 PLN
    > Kwota minimalna: 1000 PLN
    >
    > Szału nie ma ale zawsze coś.

    oj to stary temat, już taka zdążyła mi się skończyć; bank zachęca do
    korzystania z bankowości mobilnej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-01-03 07:31:05
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 21:57:57 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > oj to stary temat, już taka zdążyła mi się skończyć; bank zachęca do
    > korzystania z bankowości mobilnej

    A jak Ci sie skonczyla, to mozesz zalozyc nastepna, czy to jednorazowa akcja?

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2014-01-03 18:03:28
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > oj to stary temat, już taka zdążyła mi się skończyć; bank zachęca do
    > korzystania z bankowości mobilnej

    A jak Ci sie skonczyla, to mozesz zalozyc nastepna, czy to jednorazowa
    akcja?

    Po zakończniu pierwszej, założyłem drugą bez problemu.