  • 1. Data: 2013-12-31 21:14:23
    Temat: Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
    Od: Benny <j...@g...com>

    Z racji, iż miałem pilny zakup w sklepie bez POS-owym musiałem gdzieś wypłacić
    gotówke. W pobliżu nie było bankomatu, była za to Poczta. Przypomniałem sobie o
    reklamie Bankomatu w okienku. Dziarsko wszedłem, jest ewidentny szyld bankomat w
    okienku. Skoro bankomat to wypłacam kartą Synca. Pytam pani, czy jest jakaś opłata?
    Nie, jedynie opłata w pańskim banku za wypłatę gotówki. Skoro tak to ok, bankomaty
    mam za free. Jednak bankomat w okienku - nie jest bankomatem. Synecek zabrał mi 10 zł
    za wypłatę środków w innym banku. Niestety po fakcie jak sprawdziłem na stronie
    poczty - rzeczywiście tak księgowana jest ta opłata. TO PO CO NAZWA BANKOMAT W
    OKIENKU? Nie mam pretensji do pani urzędzniczki, ale widoczny napis, iż bankomat w
    okienku nie jest bankomatem winien być. Według mnie sprawa do UOKiKu o zmianę nazwy
    usługi, która wprowadza w błąd klienta.

  • 2. Data: 2013-12-31 21:43:50
    Temat: Re: Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 31.12.2013 o 21:14 Benny <j...@g...com> pisze:

> [...]
    > urzędzniczki, ale widoczny napis, iż bankomat w okienku nie jest
    > bankomatem winien być. Według mnie sprawa do UOKiKu o zmianę nazwy

    Było już tyle razy...
    Ostatnio przed świętami.
    Trzeba czytac umowy. I wywieszki na poczcie.
    A nie narzekać.
    A co ma do tego UOKIK? Przecież kobieta wyraźnie Ci powiedziała, że bank
    pobierze opłatę za wypłatę.
    To do kogo masz pretensje?

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 3. Data: 2014-01-01 00:59:30
    Temat: [OT]Re: Bankomat w okienku czy Bandyctwo w okienku
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    >Nie mam pretensji do pani urzędzniczki

    I slusznie, to nie urzędniczka.

  • 4. Data: 2014-01-01 01:05:25
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 31 Dec 2013 21:43:50 +0100, Joossef napisał(a):

    > Było już tyle razy...
    > Ostatnio przed świętami.

    I co z tego?
    Czy użytkownicy kart płatniczych maja obowiązek czytania p.b.b?

    > Trzeba czytac umowy.

    A widzisz gdzieś w umowie o kartę płatniczą zapis, że za wypłatę na
    poczcie jest dodatkowa opłata?

    > I wywieszki na poczcie.

    Wywieszka mówiła, że tam jest "bankomat w okienku".

    > A co ma do tego UOKIK?

    Jeśli reklama używa określenia "bankomat w okienku", to ewidentnie
    wprowadza klienta w błąd. A to już jest robota dla UOKiK.

    > Przecież kobieta wyraźnie Ci powiedziała, że bank
    > pobierze opłatę za wypłatę.

    Ale jeśli ktoś ma wypłaty z bankomatów za darmo, to powinno być za darmo
    także z "bankomatu w okienku".

    > To do kogo masz pretensje?

    Wina leży jednoznacznie po stronie tego, kto nazwał tę usługę
    "bankomatem w okienku".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2014-01-01 01:43:49
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 01.01.2014 o 01:05 Chris94 <chris94@wytnij_to.poczta.fm> pisze:

    > ciach - bzdury

    > A widzisz gdzieś w umowie o kartę płatniczą zapis, że za wypłatę na
    > poczcie jest dodatkowa opłata?
    Nie, ale widzę zapis mówiący o prowizji za wypłatę gotówki przy pomocy
    karty.
    I umiem czytać.

    > Wywieszka mówiła, że tam jest "bankomat w okienku".
    Tak to jest jak ktoś tępo wierzy reklamie.
    W każdej poczcie są tabliczki z informacją:
    "Wypłata gotówki z bankowej karty elektronicznej przy pomocy terminali POS
    znajdujących się w placówkach pocztowych jest traktowana jak wypłata
    gotówki w oddziale banku."
    Ślepy by zauważył.

    > Jeśli reklama używa określenia "bankomat w okienku", to ewidentnie
    > wprowadza klienta w błąd. A to już jest robota dla UOKiK.
    Było.
    UOKIK nie dopatrzył się nieprawidłowości, ponieważ:
    patrz wyżej :)

    > Wina leży jednoznacznie po stronie tego, kto nazwał tę usługę
    > "bankomatem w okienku".
    Wina leży po stronie osoby, która żyje pod szklanym kloszem i primo nie
    czyta informacji wywieszonej nad okienkiem, nie słucha wyjaśnień
    pracownicy poczty, secundo, nie dotarło do niej to o czym świadomi
    użytkownicy kart wiedzą od ponad siedmiu lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 6. Data: 2014-01-01 01:57:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 52c35bcb$0$2141$6...@n...neostrada.pl

    > Ale jeśli ktoś ma wypłaty z bankomatów za darmo, to powinno
    > być za darmo także z "bankomatu w okienku".

    Co we mnie nie budzi wątpliwości.

    > Wina leży jednoznacznie po stronie tego, kto nazwał tę usługę
    > "bankomatem w okienku".

    Wina leży (jak to często bywa) po obu stronach -- po
    stronie tego, kto nazwał tak i po stronie tego, kto
    nie usuwa/likwiduje tej mylącej nazwy. Leżałaby także
    po naszej stronie, gdybyśmy przymykali oczęta na te
    poczynania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-01-01 02:06:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Joossef" op.w8zgbbbtms06zs@ms

    : Ślepy by zauważył.

    Joossef -- my tutaj budujemy dobre relacje z bankami.
    (dobre dla nas, nie dla banków)
    I raczej nie chcemy burzyć tego dobra.

    Nie mówię, że tutaj nie można chwalić banków -- można,
    ale inaczej; przykładowo kontrastując:

    -- w innych bankach nie notuję takiego dziadostwa
    czy takiej nieuczciwości bądź tak skandalicznego
    podejścia do tematu...

    -- inne banki nie drwią z klientów

    -- inny bank by tak nie postąpił...

    Ewentualne konflikty pomiędzy klientami i bankami
    należy rozwiązywać na korzyść klientów, nie banków.

    Poza tym Pocztowy bank to parodia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-01-01 02:23:01
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 01.01.2014 o 02:06 Eneuel Leszek Ciszewski

    > Poza tym Pocztowy bank to parodia. :)
    Leszku, i tutaj się z Tobą zgadzam w 100%

    Szczęśliwego Nowego!
    I zdrowia :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 9. Data: 2014-01-01 07:44:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Joossef" op.w8zh4ny6ms06zs@ms

    > Poza tym Pocztowy bank to parodia. :)

    : Leszku, i tutaj się z Tobą zgadzam w 100%

    : Szczęśliwego Nowego!
    : I zdrowia :)

    Nawzajem. :) Bankom też życzę zdrowia -- zdrowego
    podejścia do klienta i do pracy, którą można wręcz
    nazwać swego rodzaju misją. Aby powiedzenie

    Pewne jak w banku

    miało swoje pokrycie w rzeczywistości. :) I aby
    określenie

    Instytucja zaufania publicznego

    także miało swoją wartość.

    Życzę też dobrym bankom dużych zysków.
    Niestety Wiewiórek nie mogę nazwać dobrymi.

    W październiku bank ode mnie dostał to, co chciał dostać,
    ale orzeszków mi nie dał. Dostał to, co chciał, ale
    o dzień za późno -- ale gdyby bank pracował poprawnie,
    dostałby na czas. Ja nie musiałem zwlekać do ostatniego
    dnia, ale gdyby bank nie zawinił, pieniądze doszłyby na
    czas i od decyzji banku zależy, czy mi da za październik
    orzeszki, czy nie da.

    -=-

    IMO mylące reklamy typu ,,bankomat w okienku'' należy
    zlikwidować a Pocztówkę obciążyć stratami. Niech traci
    ten, kto wprowadza w błąd, nie zaś ten, kto daje się
    złapać w sidła zastawiane na naiwnych czy nieświadomych.
    Życie nie jest wojną i ,,zachowywanie szczególnej czujności''
    na każdym kroku jest IMO złem.

    Niech banki współpracują z nami -- nie zaś wojują przeciwko nam.

    -=-

    bankomat w okienku -------------._____.--> jednoznacznie za free
    wypłaty z bankomatów za free ---`

    Ten, kto wprowadza w błąd powinien ponieść koszty naprawy tego błędu.
    Tu wprowadzającym jest IMO Pocztówka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-01-01 16:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Joossef x...@g...com ...

> [...]
    > A nie narzekać.
    > A co ma do tego UOKIK? Przecież kobieta wyraźnie Ci powiedziała, że

    Naprawde nie rozumiesz?
    Wypłacił z bankomatu (tak sie nazywało to miejsce według opisów poczty) a
    bankomaty ma za free.
    A jedna pobrali opłatę.
    To jest ok?