  • 1. Data: 2009-02-19 13:32:54
    Temat: [info] Alior i przeliczniki
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dobie zawirowań walutowych myślę, że każdemu się przyda.

    11,48 GBP = 61,45 PLN
    1 GBP = 5,3528 PLN

    Data transakcji 11.02.2009
    Data rozliczenia 16.02.2009

    Odnoszę się do kursów z dnia 16.02.2009 r.

    nbp: 1 GBP = 5,3195 PLN (kurs średni)
    mbank: 1 GBP = 5.3616 PLN (kurs średni z godziny 16:31)
    ing: 1 GBP = 5,5220 PLN (kurs sprzedaży)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2009-02-19 13:38:43
    Temat: Re: Alior i przeliczniki
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 19, 2:32 pm, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    >
    > nbp: 1 GBP = 5,3195 PLN (kurs średni)
    > mbank: 1 GBP = 5.3616 PLN (kurs średni z godziny 16:31)
    > ing: 1 GBP = 5,5220 PLN (kurs sprzedaży)

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/kursy_walut/kursy
    _walut_aktualne

  • 3. Data: 2009-02-19 19:57:07
    Temat: Re: [info] Alior i przeliczniki
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > nbp: 1 GBP = 5,3195 PLN (kurs średni)
    > mbank: 1 GBP = 5.3616 PLN (kurs średni z godziny 16:31)
    > ing: 1 GBP = 5,5220 PLN (kurs sprzedaży)

    I?

    zyga

  • 4. Data: 2009-02-19 20:58:40
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Zygmunt M. Zarzecki" news:gnkcos$a08$3@news.interia.pl

    [ciach]

    Może się mylę ale dość przyjemne te kursy :)

  • 5. Data: 2009-02-19 21:14:24
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Może się mylę ale dość przyjemne te kursy :)

    To załóż konto.

    zyga

  • 6. Data: 2009-02-19 21:52:22
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Zygmunt M. Zarzecki" news:gnkh9o$geo$1@news.interia.pl

    > To załóż konto.

    W chwili obecnej nie odczuwam takiej potrzeby. Jednak dobrze wiedzieć, że na
    rynku jest bank, który nie jest zbyt pazerny przy ustalaniu kursów walut.

  • 7. Data: 2009-02-19 22:39:32
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > W chwili obecnej nie odczuwam takiej potrzeby. Jednak dobrze wiedzieć, że na
    > rynku jest bank, który nie jest zbyt pazerny przy ustalaniu kursów walut.

    I ładne karty daje.
    :>

    zyga

  • 8. Data: 2009-02-20 08:21:18
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > I ładne karty daje.
    > :>

    Na razie, bo jakimś czasie wszystko wróci do "normy" :-(

    --
    Peter

  • 9. Data: 2009-02-20 14:00:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-19, Edward Malinowy <e...@n...spam.pl> wrote:

    [...]

    > Może się mylę ale dość przyjemne te kursy :)

    BRE ma lepsze (jak dla mnie).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-02-20 15:16:40
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Lut, 08:32, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    >
    > nbp: 1 GBP = 5,3195 PLN (kurs średni)
    > mbank: 1 GBP = 5.3616 PLN (kurs średni z godziny 16:31)
    > ing: 1 GBP = 5,5220 PLN (kurs sprzedaży)

    I to jest kurs "efektywny" w Alior, czyli tyle w rzeczywistosci
    zaplaciles?

    A mBank przy takiej transakcji obcial by jeszcze dodatkowo - 2% za
    przeliczenie z GBP na EUR na PLN, jesli dobrze rozumiem ich zasady?