  • 1. Data: 2009-02-19 07:52:54
    Temat: Re: Spread a sprawa wahania kursu złotego
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kisio" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gnj2f7$rlk$1@news.onet.pl...

    > Dziś z ciekawości rzuciłem okiem na strony kilku banków z brzegu i okazuje
    > się, że niechlubne rekordy Dombanku zaczyna gonić BPH.
    > Spread (na CHF) w tym pierwszym to ok. 42gr., a w BPH 40gr. (kupno 3.1551
    > sprzedaż 3.3555).
    > http://www.bph.pl/pl/narzedzia/kursy_walut

    Ale przecież odjęcie tych dwóch liczb daje wynik około 20 groszy a nie 40
    groszy.

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3866 (20090218) __________

    http://www.eset.com

  • 2. Data: 2009-02-19 09:59:11
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale przecież odjęcie tych dwóch liczb daje wynik około 20 groszy a nie 40
    > groszy.

    Polbank też sobie lubi pofolgować:
    http://fundusze.polbankefg.pl/waluty/

    --
    Pzdr
    Fun

  • 3. Data: 2009-02-19 10:15:51
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Funaki pisze:
    > Polbank też sobie lubi pofolgować:
    > http://fundusze.polbankefg.pl/waluty/
    a co tu porównywać ponad 40 groszy Dombanku z około 20 groszami w
    większości pozostałych banków?

  • 4. Data: 2009-02-19 10:45:35
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    PeKao BH (dawniej BPH BH), spread dla dolara, euro i franka (w zaokrągleniu):

    Od 4.11.2008 5,6%
    Od 15.9.2008 4,4% (już po przejęciu banku przez PeKao)
    Od 25.10.2004 3,7% (przez 4 lata!!)
    Od 28.11.2002 3,3%
    Do 27.11.2002 3%
    JaC