  • 1. Data: 2007-04-25 11:56:47
    Temat: ile moze trwac przelew w walucie EURO z zagranicy
    Od: "Roberto" <r...@f...com.pl>

    ile moze trwac srednio przelew z zagranicy (konkretnie z Niemiec) waluta
    Euro na konto w BPH waluta tez Euro?
    ma ktos jakies doswiadczenia? Moze ktos tez wie o ktorej ksieguja takie
    operacje bo nie mam mozliwosci sprawdzac na internecie a nie bede latał do
    banku codziennie

    pozdrawiam grupowiczów

    Roberto

  • 2. Data: 2007-04-25 12:52:31
    Od: "Cyprian" <c...@g...pl>

    > ile moze trwac srednio przelew z zagranicy (konkretnie z Niemiec) waluta
    > Euro na konto w BPH waluta tez Euro?

    To zasadniczo zależy od wielu czynników ale jak to ma być średnia to
    obstawiałbym 5-6 dni od wysłania przelewu.

    Pozdrawiam
    Cyprian

  • 3. Data: 2007-04-25 13:38:16
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <f0niuf$6h2$1@inews.gazeta.pl>, c...@g...pl
    says...

    > To zasadniczo zależy od wielu czynników ale jak to ma być średnia to
    > obstawiałbym 5-6 dni od wysłania przelewu.

    Wydawalo mi sie, ze byl gdzies zapis ile maksymalnie moze trwac przelew
    w STEP2 .... ale nie pamietam gdzie to widzialem

    AP

  • 4. Data: 2007-04-25 19:22:56
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > ile moze trwac srednio przelew z zagranicy (konkretnie z Niemiec) waluta
    > Euro na konto w BPH waluta tez Euro?

    Generalnie powinien iść dwa dni robocze.

  • 5. Data: 2007-04-26 06:43:30
    Od: k...@k...gliwice.pl

    jeżeli był wysłany w dacie waluty SPOT i nie był po dordze żadnych
    banków pośredniczących, to powinien dojść w ciągu dwóch dni roboczych.

    pozdr,

    kaliq

  • 6. Data: 2007-04-26 07:30:32
    Od: "Roberto" <r...@f...com.pl>

    dziekuje wszystkim
    Nie jestem w stanie sprawdzic czy byly jakies banki posredniczace bo wysyla
    to Instytucja Państwowa
    Jak tylko dojdzie ten przelew to powiadomie grupe ile czasu trwalo i jak byl
    wysylany
    Pozdrawiam

    Roberto

  • 7. Data: 2007-04-30 10:48:08
    Od: "Roberto" <r...@f...com.pl>

    Przelew szedl 4 dni pozdrawiam wszystkich

  • 8. Data: 2007-05-17 14:09:58
    Od: "Roberto" <r...@f...com.pl>

    dzieki wszystkim 4 dni szedl przelwe z Niemiec Pisze bo moze sie komus
    przydac

    pozdrawiam