  • 1. Data: 2007-04-25 08:03:19
    Temat: Multi - co o tym myślicie?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Pewna pani przyszła do placówki Multi założyć rachunek BC medicus. Kazano
    jej... usiąść do komputera i sobie wklikać wszystkie dane w formularzu. Czy
    to normalna praktyka, czy też ktoś z pracowników chciał sobie dorobić
    prowizję na boku? Bo jeśli to drugie, to IMHO to skandal.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2007-04-26 10:23:41
    Temat: Re: Multi - co o tym myślicie?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Samotnik pisze:
> [...]
    > to normalna praktyka, czy też ktoś z pracowników chciał sobie dorobić
    > prowizję na boku? Bo jeśli to drugie, to IMHO to skandal.

    W jakim to miescie? Pewnie placowka partnerska, albo cos...

  • 3. Data: 2007-04-26 10:34:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Samotnik pisze:
> [...]
    > to normalna praktyka, czy też ktoś z pracowników chciał sobie dorobić
    > prowizję na boku? Bo jeśli to drugie, to IMHO to skandal.
    Chyba nie rozumiem.

    KJ

  • 4. Data: 2007-04-26 11:00:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 26.04.2007 Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał/a:

    > W jakim to miescie? Pewnie placowka partnerska, albo cos...

    W Bielsku-Białej. Normalny CUF.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2007-04-26 11:07:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 26.04.2007 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Chyba nie rozumiem.

    To jeszcze raz, pomału ;-)

    Jak ja zakładałem kiedyś rachunek (także firmowy) w multi, to przyniosłem
    dokumenty, usiadłem z panią przy biurku, pani z jednej strony, ja z
    drugiej. Pani wzięła papiery, długo stukała w klawiaturę i klikała myszką
    (komputerową ;) i na koniec wylazły z drukarki umowy do podpisania.
    Podpisałem, miałem działający rachunek.

    Rzeczonej pani doktor zaś kazano *najpierw* usiąść przy komputerze w
    oddziale i samej wklepać te wszystkie dane w formularz zakładania rachunku.
    Nie znam szczegółów, ale to był chyba jakiś formularz na stronie WWW typu
    program partnerski bankiera, albo coś w ten deseń. Dla pani doktor
    było to istotnym stresem, bo komputer to ona na zdjęciu widziała, no ale
    nic, mozolnie wklepała. No i tak się zastanawiam, czy po prostu w ten
    sposób ktoś z banku nie nabił sobie za pomocą nieświadomej starszej pani
    jakiejś dodatkowej prowizji za założenie tego rachunku w jakimś programie
    partnerskim. Niby nic karalnego, ale jakoś tak nieładnie i trąci prywatą za
    pieniądze pracodawcy.

    No chyba, że owa pani doktor źle mi to zrelacjonowała, ale nie wiem, po co
    miałaby ściemniać...
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2007-04-26 11:45:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Samotnik pisze:
    [...]

    > program partnerski bankiera, albo coś w ten deseń. Dla pani doktor

    A widzisz. Tego mi brakowało.

    KJ