  • 1. Data: 2002-11-04 17:20:46
    Temat: ile kosztuje karta kredytowa Raiffeisen (visa)?
    Od: "Arek" <a...@g...net>

    kto wie, bo strone maja swietna, taka jaka powinien miec kazdy powazny bank
    ;)

  • 2. Data: 2002-11-04 17:44:21
    Temat: Re: ile kosztuje karta kredytowa Raiffeisen (visa)?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@g...net> napisał w wiadomości
    > kto wie, bo strone maja swietna, taka jaka powinien miec kazdy powazny
    bank
    > ;)

    Ciekawe czemu ja jakos nie mialem problemow ze znalezieniem informacji...

    http://www.raiffeisen.pl/31b1ac9389aaff36e717afdefea
    6947a

    Maciej

  • 3. Data: 2002-11-04 18:15:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MK"
    > Ciekawe czemu ja jakos nie mialem problemow ze znalezieniem informacji...
    >
    > http://www.raiffeisen.pl/31b1ac9389aaff36e717afdefea
    6947a

    przypomniała mi się informacja z sobotniej Gazety Wyborczej na ten temat:
    pt. BANK PŁACI KLIENTOM
    napisali, że RB ma promocję KK i jak do końca XI złożysz wniosek o
    przyznanie KK a potem w ciągu 60 dni od jej otrzymania dokonasz zakupów na
    przynajmniej 500 zł to bank wpłąci ci na konto 100 zł
    *** blad ***