  • 1. Data: 2003-12-09 12:26:21
    Temat: Czy muszę oddać KK, która jest nieważna?
    Od: "besides" <b...@p...onet.pl>

    Bank w regulaminie chce by zwrócić KK, ewntualnie odda po przecięciu wpół,
    czyli zniszczeniu. Co jeśli tego nie zrobię? Karta ma dla mnie walor pamiątkowy.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-12-09 12:33:52
    Temat: Re: Czy muszę oddać KK, która jest nieważna?
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 09 Dec 2003 13:26:21 +0100, besides napisal/a:

    > Bank w regulaminie chce by zwrócić KK, ewntualnie odda po przecięciu
    > wpół, czyli zniszczeniu. Co jeśli tego nie zrobię? Karta ma dla mnie
    > walor pamiątkowy. Pozdrawiam.
    a jesli ja zgubisz???

    KL

  • 3. Data: 2003-12-10 17:10:23
    Od: b...@p...onet.pl

    > a jesli ja zgubisz???

    Przecież jest nieważna, to chyba nie można przeprowadzić żadnej transakcji?!?!
    B.

  • 4. Data: 2003-12-10 18:40:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl>

    > Przecież jest nieważna, to chyba nie można przeprowadzić żadnej transakcji?!?!

    nawet jak jest niewazna to warto ja zgubic bo inaczej zabiorą.
    zwykle sie zgubione zastrzega ale jak niewazna to nawet bankowi nie chce sie
    robic zastrzezania i jest spokoj
    *** blad ***