  • 1. Data: 2018-07-31 12:50:18
    Temat: idea zawrotna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Spryciarze w tej Idei

    Jak sie robi przelew wychodzacy, to sie pojawia propozycja lokaty
    Zawrotnej, 3% na 3 miesiace.

    Wiec nie tylko na nowe srodki, na stare tez, tylko trzeba pogrozic :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-08-02 08:05:17
    Temat: Re: idea zawrotna
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5b603f00$0$684$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Spryciarze w tej Idei
    >
    >Jak sie robi przelew wychodzacy, to sie pojawia propozycja lokaty
    >Zawrotnej, 3% na 3 miesiace.
    >
    >Wiec nie tylko na nowe srodki, na stare tez, tylko trzeba pogrozic :-)

    Ja chyba za słabo groziłem... Albo za wcześnie.
    To się robi przy próbie przelewu?
    Znaczy się trzeba z przelewu zrezygnować?

    Na razie użeram się z "upośdzonym" rachunkiem w Idei, który
    wg niektórych banków i (podobno) zaleceń władz nie może służyć
    do zakładania rachunków w innych bankach, czego Idea Bank
    wprost nie chce przyznać, ani sytuacji naprawić

    Arek

  • 3. Data: 2018-08-02 08:37:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Aug 2018 08:05:17 +0200, Arek napisał(a):
    > J.F. napisał(a) w wiadomości: <5b603f00$0$684$65785112@news.neostrada.pl>...

    > Ja chyba za słabo groziłem... Albo za wcześnie.
    > To się robi przy próbie przelewu?
    > Znaczy się trzeba z przelewu zrezygnować?

    Tak, trzeba pierwsze OK czy jak to sie tam nazywa nacisnac, i wtedy
    wyskakuje u gory propozycja, a na dole "zatwierdz".

    Ale dzis juz nie - albo promocja sie skonczyla, albo klient ma prawo
    do jednej lokaty :-)

    Trzeba czytac fachowe strony :-(
    https://livesmarter.pl/lokata-zawrotna-3-procent-ide
    a-bank/

    https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Regulamin_zawr
    otna_300_3M.pdf

    J.

  • 4. Data: 2018-08-02 18:09:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 31 Jul 2018 12:50:18 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Spryciarze w tej Idei
    >
    >Jak sie robi przelew wychodzacy, to sie pojawia propozycja lokaty
    >Zawrotnej, 3% na 3 miesiace.
    >
    >Wiec nie tylko na nowe srodki, na stare tez, tylko trzeba pogrozic :-)
    Chyba zależy od kwoty, bo akurat mialem 10k do przelania i przepuscili
    bez propozycji.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2018-08-05 21:54:48
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

> [...]
    > wyskakuje u gory propozycja, a na dole "zatwierdz".
    >
    > Ale dzis juz nie - albo promocja sie skonczyla, albo klient ma prawo

    O ile do regulaminu prowadził jakiś link ze "zwykłej" strony Idei.
    Bo jak nie to klient niewiedzący nawet nie wie gdzie szukać...
    Tak to już jest, że na niektórych portalach banków, komórkowców,
    może i Allegro(?) nie można rzeczy znaleźć, a daje się przez Googla
    lub Yahoo.

    Arek

  • 6. Data: 2018-08-06 12:33:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >Tak to już jest, że na niektórych portalach banków, komórkowców,
    >może i Allegro(?) nie można rzeczy znaleźć, a daje się przez Googla

    No coz - akurat ta lokata zapewne nie miala byc publicznie znana, wiec
    i link nie prowadzi :-)

    Co zreszta powoduje, ze watpliwosci pewnych urzedow co do "trwalego
    nosnika" wydaja sie byc bardzo uzasadnione, a kary sa slusznie
    nakladane :-)

    P.S. Teraz bedzie rebranding/polaczenie BZWBK ... ciekawe ile linkow
    zmieni lokalizacje.
    A ile dokumentow sie zmieni, bo trzeba bedzie wpisac nową firme ... i
    znow plyta CD :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-08-09 16:08:42
    Od: p...@g...com

    Den tisdag 31 juli 2018 kl. 12:50:52 UTC+2 skrev J.F.:
> [...]
    > Zawrotnej, 3% na 3 miesiace.
    >
    > Wiec nie tylko na nowe srodki, na stare tez, tylko trzeba pogrozic :-)

    Cos sie jeszcze pojawia? Bo z tego co widze zlikwidowali wiekszosc lokat, a to co
    zostalo jest z jeszcze bardziej obnizonym orpocentowaniem. Nie zalezy juz im, zeby
    ludzie zakladali u nich depozyty?

  • 8. Data: 2018-08-09 16:59:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik pasztab napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Cos sie jeszcze pojawia?

    Od pierwszego postu juz nie.

    >Bo z tego co widze zlikwidowali wiekszosc lokat, a to co zostalo jest
    >z jeszcze bardziej obnizonym orpocentowaniem.
    >Nie zalezy juz im, zeby ludzie zakladali u nich depozyty?

    Pewnie zalezy, ale nie za kazda cene :-)

    Chec banku na pieniadze zalezy od mozliwosci udzielania kredytow, a
    obligacje SP raczej nisko oprocentowane :-)

    Mam wrazenie, ze jakos cyklicznie pracuja - ciekawym, czy tak im
    kapitaly fluktuuja, czy marketing sie bawi ...

    J.

  • 9. Data: 2018-08-21 15:22:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2018 16:59:38 +0200, J.F. napisał(a):
    > Od pierwszego postu juz nie.

    A teraz znow sie pojawia :-)

  • 10. Data: 2018-08-22 11:56:56
    Od: a...@g...com

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 15:22:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A teraz znow sie pojawia :-)
    >
    > https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Regulamin_zawr
    otna_300_3M.pdf

    > J.

    nie wiem o co tam chodzi, ale ten wykres lekko mnie przeraża

    https://stooq.pl/q/?s=ida&c=3y&t=l&a=ln&b=0