  • 1. Data: 2008-10-22 09:35:53
    Temat: historyczne kursy walut
    Od: "Piotrek" <P...@o...pl>

    Czy sa na jakiejs stronce historyczne kursy zl do Euro od np. 10 lat lub
    wiecej?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-22 10:37:00
    Temat: Re: historyczne kursy walut
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    u źródła - www.nbp.pl

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 3. Data: 2008-10-22 14:20:27
    Od: KubaS <s...@g...com>

    Netdania.com

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 4. Data: 2008-10-22 21:18:08
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > Czy sa na jakiejs stronce historyczne kursy zl do Euro od np. 10 lat
    > lub wiecej?
    Mam obawy, graniczące z całkowitą pewnością,że czegoś takiego nie ma, ba nie
    znajdziesz nigdzie nawet historycznych 10 letnich (już nie mówię więcej)
    euro/$. Ciekawe czy się domyślisz dlaczego?:)))))))))))))))

  • 5. Data: 2008-10-23 09:28:12
    Od: KubaS <s...@g...com>

    On 22 Paź, 23:18, "Paweł" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam obawy, graniczące z całkowitą pewnością,że czegoś takiego nie ma, ba nie
    > znajdziesz nigdzie nawet historycznych 10 letnich (już nie mówię więcej)
    > euro/$. Ciekawe czy się domyślisz dlaczego?:)))))))))))))))

    Jakto?

    http://stooq.pl/q/?s=eurpln&c=10y&t=b&a=lg&b=0

    http://stooq.pl/q/?s=eurusd

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 6. Data: 2008-10-23 10:38:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł" gdo5b2$p5f$...@n...onet.pl

    > Mam obawy, graniczące z całkowitą pewnością,że czegoś takiego nie ma, ba nie
    znajdziesz nigdzie nawet historycznych 10 letnich
    > (już nie mówię więcej) euro/$. Ciekawe czy się domyślisz dlaczego?:)))))))))))))))

    Nawet w Polsce Euro funkcjonuje dłużej niż 10 lat.
    Prawnym środkiem (czy skrajem bądź brzegiem lub krawędzią) płatniczym (czy
    jak się to zowie) nie jest i jeszcze co najmniej lat kilka nie będzie, ale
    kursowanie Euro w Polsce odbywa się od wielu, wielu lat. :) Na przykład
    prawo dotyczące przetargów organizowanych przez instytucje odwoływało się
    do Euro.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-10-23 11:34:32
    Od: "Wonglik" <k...@...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    > przykład
    > prawo dotyczące przetargów organizowanych przez instytucje odwoływało

    1 stycznia 1999 nastąpiła inauguracja euro w transakcjach
    bezgotówkowych, a od 1 stycznia 2002 wprowadzono tę walutę w formie
    gotówkowej w dwunastu państwach UE. Wcześniej to najwyżej było ECU.

  • 8. Data: 2008-10-23 11:57:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wonglik" gdpnvp$di1$...@n...news.neostrada.pl

    > 1 stycznia 1999 nastąpiła inauguracja euro w transakcjach bezgotówkowych, a od 1
    stycznia 2002 wprowadzono tę walutę w formie
    > gotówkowej w dwunastu państwach UE. Wcześniej to najwyżej było ECU.

    A czym był ECU? Istotnie -- chyba taką właśnie nazwę pamiętam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2008-10-23 21:04:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wonglik"
    > 1 stycznia 1999 nastąpiła inauguracja euro w transakcjach
    > bezgotówkowych, a od 1 stycznia 2002 wprowadzono tę walutę w formie
    > gotówkowej w dwunastu państwach UE. Wcześniej to najwyżej było ECU.

    a 2 stycznia w Gdanskim zrobilem przelew z DEM na EUR jako pierwszy
    klient :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2008-10-23 21:37:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-23 23:04 blad napisał/a:
    > Użytkownik "Wonglik"
    >
    > a 2 stycznia w Gdanskim zrobilem przelew z DEM na EUR jako pierwszy
    > klient :-)
    > *** blad ***

    A można zrobić sobie przelew w PL ma euro? Np.jakaś zapłata na e-bay-u.

    --
    animka