  • 1. Data: 2008-10-21 20:23:31
    Temat: Multi - KK VISA
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Wlasnie zastrzegalem karte w Multi za posrednictwem internetowego systemu
    transakcyjnego. Podczas procedury zastrzezenia jest koniecznosc wybrania
    jednej z 3 opcji
    1/ karta zgubiona
    2/ karta skradziona
    3/ rezygnacja z karty.
    Wybralem 3, orientuje sie moze ktos z Was czy w takim przypadku Multi zamyka
    rachunek kredytowy i aktualizuje dane w BIK czy moze trzeba mimo wszystko
    wypowiedziec umowe?

    MK

  • 2. Data: 2008-10-21 20:41:44
    Temat: Re: Multi - KK VISA
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 21 Paź, 22:23, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > rachunek kredytowy i aktualizuje dane w BIK czy moze trzeba mimo wszystko

    W taki sposób nie zamykałem nigdy kk w Multi, ale mogę jedynie
    podpowiedzieć, że karta Multi wisi w BIKu po zamknięciu przez okres
    minimum 3 miesięcy. Posobnie będzie z podglądem do rachunku karty
    przez Internet, tam też karta przez ten okres będzie widoczna, lecz ze
    zmienionym statusem, jako zamknięta.

  • 3. Data: 2008-10-21 21:35:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wybralem 3, orientuje sie moze ktos z Was czy w takim przypadku Multi
    > zamyka rachunek kredytowy i aktualizuje dane w BIK czy moze trzeba mimo
    > wszystko wypowiedziec umowe?
    >
    > MK
    nie, rachunek kredytowy istniał jeszcze 2 lata po zamknięciu karty, była
    też widoczna w BIK więc trzeba się pofatygować do placówki i wszystko
    pozałatwiać/pozamykać

    --
    pozdrawiam
    RobertS