  • Data: 2002-11-07 18:21:00
    Temat: historii starania się o VC multibanku ciąg dalszy
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

    w końcu udało mi się trafić na pracownika banku, którego byłem w stanie
    przekonać o tym, że jest specjalna procedura procesu składania wniosku o
    kartę dla posiadaczy innych kart kredytowych (podobno nawet znalazł to
    gdzieś u siebie w instrukcjach)

    no ale kolejny problem

    trzeba przedstawić historię karty kredytowej za ostatnie 3 miesiące z
    pieczątką banku :)
    no a WBK wysyła tylko bez pieczątek ...

    i jest znowu problem

    coś multibank chyba nie dokładnie dopracował procedurę starania się o karty

    jutro próbuję postarać się przekonać Panią w oddziale WBK, aby przybiła
    pieczątki na zestawieniach - zobaczymy jak dalej potoczą się losy mojej
    karty

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski