  • Data: 2002-11-07 21:15:42
    Temat: Re: historii starania się o VC multibanku ciąg dalszy
    Od: "Jerry" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał w wiadomości
    news:aqeaud$2fe$1@foka.acn.pl...
    > w końcu udało mi się trafić na pracownika banku, którego byłem w stanie
    > przekonać o tym, że jest specjalna procedura procesu składania wniosku o
    > kartę dla posiadaczy innych kart kredytowych (podobno nawet znalazł to
    > gdzieś u siebie w instrukcjach)
    >
    > no ale kolejny problem
    >
    > trzeba przedstawić historię karty kredytowej za ostatnie 3 miesiące z
    > pieczątką banku :)
    > no a WBK wysyła tylko bez pieczątek ...
    >
    > i jest znowu problem
    >
    > coś multibank chyba nie dokładnie dopracował procedurę starania się o
    karty

> [...]

    Jestem klientem Multi oraz mam KK Citibanku - starając się o KK Mulitbanku
    po prostu wpisałem we wniosku informację, że posiadam KK Citi oraz podałem
    jaki mam limit. Nie musiałem jednak przedstawiać żadnej historii. Jedyny
    dokument jaki wypełniłem to wniosek o wydanie karty. Po tygodniu miałem
    telefon, że przyznano mi kartę z oczekiwanym limitem (wyższym niż w Citi).
    Nigdy nie było mowy o żadnej specjalne procedurze i nie było też żadnych
    problemów.

    Pozdr
    Jerry