  • 1. Data: 2013-06-14 08:39:20
    Temat: getinonline -online
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Mam ptyania bo dawno nie używałem a zmienił się interfejs
    - czy po założeniu lokaty w GOL można później zmienić
    ją z odnawialnej na nieodnawialną, podobnie jak to było
    w Idei?
    - na stronie logowania jest coś o tym, że wpisać login
    a na SMSa przyjdzie hasło. Wpisałem login i pojawia się
    prośba o hasło maskowane, czyli tak jak było. SMS to jakaś
    nowinka?

    Arek

  • 2. Data: 2013-06-14 21:55:00
    Temat: Re: getinonline -online
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 08:39:20 +0200, Arek napisał(a):

> [...]
    > a na SMSa przyjdzie hasło. Wpisałem login i pojawia się
    > prośba o hasło maskowane, czyli tak jak było. SMS to jakaś

    jesli w gol jest jak openonline, to logujesz sie do serwisu loginem i
    haslem, edytujesz lokate, domyslnie zmienia sie na nieodnawialna.
    wybierasz, ze ma splynac na zewnetrzne konto i wpisujesz nr tego konta
    (jest jeszcze jakas jedna opcja, nie pamietam jaka, chyba, ze na konto w
    openonline) i przychodzi haselko smsem, aby zmiane zatwierdzic.

    --
    jg

  • 3. Data: 2013-06-17 07:47:00
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    jg napisał(a) w wiadomości: <6...@4...net>...

> [...]
    >(jest jeszcze jakas jedna opcja, nie pamietam jaka, chyba, ze na konto w
    >openonline) i przychodzi haselko smsem, aby zmiane zatwierdzic.

    To podobnie jak w Idei, ale GOL zmienił system transakcyjnt (może już
    dawno ale nie korzystałem) i interfejs. Przy zakładaniu było jakieś
    pytanie o potwierdzenie zapoznania się z formularzem zerwania lokaty
    czy coś w tym sensie ale ja takowego nie widziałem.
    Ten nowy interfejs jest nikompatybilny ze mą i moją maszyną...

    Arek

  • 4. Data: 2013-06-17 12:24:52
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 07:47:00 UTC+2 użytkownik Arek napisał:

    > Ten nowy interfejs jest nikompatybilny ze mą i moją maszyną...

    Interfejs mozna zmienic na stary

    --
    pozdr.
    ls