  • 1. Data: 2003-02-01 10:28:51
    Temat: e.pkobp
    Od: "pawel" <s...@p...fm>

    witam
    czy ktos wie jakie sa zabezpieczenia w e.pkobp - i czy istnieje mozliwosc
    zarzadzania kontem
    (wlasnym oczywiscie) przy pomocy wlasnego programu (czy pkobp udostepnia
    jakis protokol
    wymiany danych itp.)
    segi

  • 2. Data: 2003-02-01 10:42:56
    Temat: Re: e.pkobp
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawel" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarzadzania kontem
    > (wlasnym oczywiscie) przy pomocy wlasnego programu (czy pkobp udostepnia

    Widzę, że kolega będzie musiał sporo poczytać np. tu: http://www.ebanki.pl/

    Tak w skrócie:do obsługi konta wystarczy przeglądarka szyfrowanych stron
    WWW. Zabezpiecza protokół wbudowany w przeglądarkę (SSL). Bank daje
    dodatkowo hasła jednorazowe lub Token. Co do e.pko, to zdaje się mają to
    zintegrować z Inteligo. Więc może od razu lepiej tam uderzyć. Można też
    zahaczyć o www.mBank.com.pl :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-01 10:54:14
    Od: "pawel" <s...@p...fm>

> [...]
    > dodatkowo hasła jednorazowe lub Token. Co do e.pko, to zdaje się mają to
    > zintegrować z Inteligo. Więc może od razu lepiej tam uderzyć. Można też

    hehe
    zabieram sie do czytania
    dzieki

    pozdrowienia
    pawel p

  • 4. Data: 2003-02-01 12:34:37
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    w ePKO dają token

  • 5. Data: 2003-02-01 12:37:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No ale klienci ePKO maja migrowac do Inteligo - wiec cholera wie jak
    to bedzie..

  • 6. Data: 2003-02-01 13:18:25
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > No ale klienci ePKO maja migrowac do Inteligo - wiec cholera wie jak
    Mam nadzieję, że nie lub nie szybko

  • 7. Data: 2003-02-02 08:36:17
    Od: "JerzyQ" <j...@i...p>

    > czy istnieje mozliwosc zarzadzania kontem
    > (wlasnym oczywiscie) przy pomocy wlasnego programu (czy pkobp udostepnia
> [...]
    Tak istnieje. Udostępnia dwa numery telefoniczne i doradcę 24h/dobę.
    jq

  • 8. Data: 2003-02-02 08:42:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Feb 2003 09:36:17 +0100, "JerzyQ" <j...@i...p> wrote:

    >Tak istnieje. Udostępnia dwa numery telefoniczne i doradcę 24h/dobę.

    BTW, czy ostatnio komukolwiek udalo sie dodzwonic na numery podane na
    stronie e.pko ? Bo u mniee zawsze zajete. Dobic mi sie do nich udalo
    dopiero pod numerem uzyskanym na infolini PKOBP.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 9. Data: 2003-02-02 11:08:54
    Od: "JerzyQ" <j...@i...p>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stronie e.pko ? Bo u mniee zawsze zajete. Dobic mi sie do nich udalo
    > dopiero pod numerem uzyskanym na infolini PKOBP.
    Tak. W ten sposób poprosiłem o zlikwidowanie dwóch usług. Ale czy
    zlikwidowałem?
    jq

  • 10. Data: 2003-02-03 07:49:13
    Temat: Odp: e.pkobp
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    NIEEEEEEEE !!!
    Nakaz przesiadki na inteligo z e-PKO BP w moim przypadku bedzie oznaczal
    rezygnacje z uslug tego banku.
    A tak bylo fajnie...i jeszcze jest... powoli przesiadam sie i uzalezniam od
    lukasa wiec... teraz od PKO BP wszystko zalezy

    pozdrawiam

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b1gfrl$2tt$...@n...onet.pl...