  • 11. Data: 2002-03-01 13:30:32
    Temat: Re: gdzie te procenty (Inteligo)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Za 2 m. to mu przydziela indywidualna konsultantke =PPP

    No ale tutaj jestslabosc naszych babnkow intrnetowych.
    W Millennium ma Amexa, ma M. prestige i takie tam, a via Internet?? :)
    Czyli przyszlosc twki w takich Multibankach czy Lukasach (chociaz ten drugi
    w zwiazku z kredytami i takie tam to Volksbank ;)

  • 12. Data: 2002-03-01 20:44:02
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Zadzwoniłem i okazuje się, że od 8 marca do 10% podwyższają oprocentowanie
    > środków dotyczące progu powyżej 50 000. I tylko tego. Oprocentowanie w
    > innych progach (dla mniejszych sum) się nie zmienia.

    Zaznaczam, ze jezeli ktos ma na rachunku 50 001 zl. to 10% dotyczy tylko
    tego 1 zlotego. Reszta oprocentowana jest nizej. Dlatego zabawa ma sens
    dopiero dla kilkuset tysiecy zlotych. Mniej kasy lepiej trzymac w LG lub VW.

    MichalL

  • 13. Data: 2002-03-01 21:21:36
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message

    > Podobno jeden gosciu w Millennium ma ok 2.000.000 z tego co podsluchalem
    > kiedys rozmowe pracownikow na temat przenoszenia detalow z BIG do Me.

    A gdzie niby mają trzymać pieniądze ludzie, którzy mają kasę? Podzielić
    te dwa miliony na 40 banków? Nie byłby wtedy głuupi - byłby idiotą...

  • 14. Data: 2002-03-01 21:23:39
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A gdzie niby mają trzymać pieniądze ludzie, którzy mają kasę?
    Podzielić
    > te dwa miliony na 40 banków? Nie byłby wtedy głuupi - byłby idiotą...

    Po co 40 bankow? Mnie by satysfakcjonowaly juz 4. Zawsze wprzypadku
    wysypania sie tego jednego nie trace dostepu do 2.000.000 a do 500.000

  • 15. Data: 2002-03-02 18:47:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    01 Mar 02 13:09, Piotr Martyniuk pisal do All:

> [...]
    PM> Oprocentowanie w innych progach (dla mniejszych sum) się nie zmienia.
    PM> To chyba jedyna sytuacja w ostatnim czasie, żeby bank

    Chwyt marketingowy.

    Do kwoty około 84 000 PLN _wynikowe oprocentowanie jest mniejsze_ niż na
    eMax'ie, - nie wspominając już o LG czy VWBd.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 16. Data: 2002-03-03 12:09:29
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    minik wrote:

    > Po co 40 bankow? Mnie by satysfakcjonowaly juz 4. Zawsze wprzypadku
    > wysypania sie tego jednego nie trace dostepu do 2.000.000 a do 500.000

    a kolega czesto wydaje chocby 600.000??? :)))

    pozdrawiam
    marcin

  • 17. Data: 2002-03-03 12:23:25
    Od: "minik" <m...@n...org>