  • 1. Data: 2002-03-01 10:41:00
    Temat: Pytanie o ROR w Lukas Banku
    Od: "Marcin Honczaruk" <h...@a...waw.pl>

    Zamierzam otworzyć e-Konto i interesuje mnie co uważacie na temat e-konta w
    Lukas Banku?
    Jakie są koszta obsługi rachunku w porównaniu do innych ROR-ów w e-Bankach?
    Czy kredyt do ROR-a nie jest u nich za wysoki?

  • 2. Data: 2002-03-01 10:56:27
    Temat: Re: Pytanie o ROR w Lukas Banku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    e-Bankach?
    > Czy kredyt do ROR-a nie jest u nich za wysoki?

    Ostatnio moja dziewczyna musiala sobie konto wybrac :)
    na Lukasa zareagowala - jaka nazwa - nie podoba mi sie. A jak zobaczyla VE
    to powiedziala, ze w zyciu czegos takiego nie bedzie nosic w porfelu
    (kobiety) :)

    Konto wyglada baaaardzo fajnie - i to jest niewatpliwy fakt.

    Jesli masz blisko placowke - wpadaj.
    Daja KK wiec tez jest ok. Ludzie ktorzy maja tam konto bardzo sobie chwala -
    szczegolnie w wersjji PRO (ale tutaj oplaty lub 5000 lokata).

    P.S. A co jeszcze sprawdzales - znaczy jakie inne konto?

  • 3. Data: 2002-03-01 11:09:31
    Od: "Marcin Honczaruk" <h...@a...waw.pl>

    Sprawdzałem WBK 24, Integrum, i inne banki posiadające jakiekolwiek
    oddziały, a nie czysto wirtualne Banki.
    Jakoś nie mam zaufania do banku gdzie nie mógłbym pogadać z żywym
    człowiekiem w jakiejś sprawie dotyczącej mojego rachunku.
    Wynika chyba to z moich doświadczeń z Centrum Kart i Czeków w PeKaO SA z
    którymi użerałem się przeszło rok w sprawie reklamacji wypłat po
    zastrzeżeniu karty płatniczej. Tam pracują tak niekompetentne panienki że
    szkoda gadać poza tym nie sposób się tam dodzwonić a nie istnieje inna (poza
    pocztą) możliwość kontaktu z CKC

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a5nmna$eg7$...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2002-03-01 11:21:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > zastrzeżeniu karty płatniczej. Tam pracują tak niekompetentne panienki że
    > szkoda gadać poza tym nie sposób się tam dodzwonić a nie istnieje inna
    (poza
    > pocztą) możliwość kontaktu z CKC

    No tutaj masz infolinie, wiec tak zle nie jest :)

    Tutaj nie chcialbym udzielac rad ktory konkretnie bank - bo to jest jednak
    zalezne od tego co ty potrzebujesz.
    Czyli czy chcesz karty "wypukle", ile robisz przelewow, czy masz w okolicy
    duzpo bankomatow swojego banku, karta kredytowa, debet w koncie, czy masz
    blisko do placowki, czy wyjezdzasz za granice, subkonto walutowe,
    oprocentowanie konta i takie tam.

    Zobacz sobie takze ePKO, PEKAO 24, Multibank, BPHPBK, ING BSK, CITI - cos
    tam sobie wybierzesz.
    Tutaj dostaniesz chyba tylko podpowiedz na temat uslug i oplat, bo przeciez
    jak to z ludzmi w kazdej placowce moze byc inaczej.

  • 5. Data: 2002-03-01 11:59:33
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

> [...]
    > na Lukasa zareagowala - jaka nazwa - nie podoba mi sie. A jak zobaczyla VE
    > to powiedziala, ze w zyciu czegos takiego nie bedzie nosic w porfelu

    Fakt. Karta paskudna strasznie i nawet hologramu nie zapodali.

    > Konto wyglada baaaardzo fajnie - i to jest niewatpliwy fakt.
    Też fakt.

    > Daja KK wiec tez jest ok. Ludzie ktorzy maja tam konto bardzo sobie
    chwala -
    > szczegolnie w wersjji PRO (ale tutaj oplaty lub 5000 lokata).
    Ale token za darmo. Co prawda ja zdecydowałem sie na zwykłe i dokupiłem
    token, ale pewnie sie przekształcę.

    /sibek

  • 6. Data: 2002-03-01 12:11:43
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "sibek" <s...@g...pl> wrote in message
    > Fakt. Karta paskudna strasznie i nawet hologramu nie zapodali.
    Ze paskudna, to sie zgodze, ale z tym hologramem to przegiales. Przeciez sam
    go nie nakleilem! :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 7. Data: 2002-03-01 12:17:23
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "sibek" <s...@g...pl> wrote in message
    > Ze paskudna, to sie zgodze, ale z tym hologramem to przegiales. Przeciez
    sam
    > go nie nakleilem! :)

    Qrde !!! Oślepłem!! :((( U mnie nie ma!! A na dodatek powoli znika numer i
    nazwisko - się farba wyciera.
    /sibek
    Ps. hologram to taka srebrny kwadracik ;)) z ptaszkiem. I mówimy o VE, bo na
    VC jest.

  • 8. Data: 2002-03-01 12:19:18
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "sibek" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > /sibek
    > Ps. hologram to taka srebrny kwadracik ;)) z ptaszkiem. I mówimy o VE, bo
    No oczywiscie, ze o VE! Takiej czerwonej i brzydkiej. Hologram u mnie
    znajduje sie nad znaczkiem Visa i sa na nim umieszczone 4 ostatnie cyfry
    numeru karty. Numer na razie jeszcze istnieje. Karta ma 2 tygodnie :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 9. Data: 2002-03-01 12:34:46
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

> [...]

    > znajduje sie nad znaczkiem Visa i sa na nim umieszczone 4 ostatnie cyfry
    > numeru karty. Numer na razie jeszcze istnieje. Karta ma 2 tygodnie :)

    Opis: brzydka, czerwona, dwie białe postacie, ale nie wiem co robią ;),
    znaczek Visa w prawym dolnym rogu nad nim brak srebrnego ptaszka. Karta z
    listopada 2001.
    Myśle, że EOT
    Pozdrawiam
    /sibek

  • 10. Data: 2002-03-01 12:41:22
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > znajduje sie nad znaczkiem Visa i sa na nim umieszczone 4 ostatnie cyfry
    > numeru karty. Numer na razie jeszcze istnieje. Karta ma 2 tygodnie :)

    U mnie nie ma
    ważna do 10/03

    Może Ci co dostali Casio nie dostali hologramu :-))

    BAH