  • 1. Data: 2007-01-18 19:40:43
    Temat: gdzie kredyt na budowe domu?
    Od: "Deny" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Przymierzam sie do wziecia kredytu na budowe domu. Rozwazam oferte Ge Money
    Bank. Prosze o informacje, Wasze doswiadczenia z Tym bankiem i ich ofertą?
    Gdzie obecnie najkorzystniej wziac: kredyt 30% wkladu wlasnego(stan zero
    plus dzialka) , kredyt 300 tys, inwestycja 450 tys, zarobki netto 4,5 tys,
    3 osobowa rodzina, oboje z zona mamy umowy o prace.

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

    pozdrawiam

    Deny

  • 2. Data: 2007-01-18 21:39:19
    Temat: Re: gdzie kredyt na budowe domu?
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    jeżeli kredyt będzie minumum na 300 000 możesz negocjować marżę - GE w tym
    zakresie jest mało elastyczny... Udaj się do Opena lub Expandera tam Ci ktoś
    pomoże

  • 3. Data: 2007-01-18 21:50:00
    Od: "szele" <s...@o...pl>

> [...]
    propozycje innych Banków
    > choćby Mille, Multi, Fortis, itp.(kolejność nieprzypadkowa). Napisz
    troszeczkę więcej - kredyt w jakiej walucie preferujesz,
    > na ile lat, czy są jakieś obciążenia (karty kredytowe, linie kredytowe,
    kredyty odnawialne) - zawsze można coś doradzić.

  • 4. Data: 2007-01-19 08:47:11
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Deny" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przymierzam sie do wziecia kredytu na budowe domu.

    Jaka waluta?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2007-01-19 08:56:38
    Od: "Deny" <d...@p...onet.pl>

    Oczywiscie Franki, zadnych zobowiazan kredytowych i kart kredytowych.

    pozdrawiam

    Deny

  • 6. Data: 2007-01-20 07:34:03
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Deny <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > plus dzialka) , kredyt 300 tys, inwestycja 450 tys, zarobki netto 4,5 tys,
    > 3 osobowa rodzina, oboje z zona mamy umowy o prace.

    Przy tych parametrach przeszedlbym sie do Nordei, Fortis, Multi i Deutsche Banku
    kontrolnie do OlpenFajans i Expandera dla spokoju sumienia.
    Jak z podanej 4 wybierzesz najlepsza oferte, to idz ja pokaz w pozostalej 3, moze
    ktos jeszcze przebije :)

    Pozdrawiam
    Wwieslaw

  • 7. Data: 2007-01-20 07:34:36
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Olo wrote:
    > jeżeli kredyt będzie minumum na 300 000 możesz negocjować marżę - GE w tym
    > zakresie jest mało elastyczny... Udaj się do Opena lub Expandera tam Ci ktoś
    > pomoże

    Expandera odradzam. Sa bardzo slabi w negocjacjach. A przynajmniej
    osobnicy z ktorymi ja mialem do czynienia (w sumie 3 przedstawicieli) -
    ograniczaja sie do podania kilku gotowych ofert i zadnych negocjacji.

    W Openie faktycznie probuja, ale i tak bezposrednio w banku na dzien
    dobry uzyskalem lepsze warunki niz proponowane przez nich.

    Pozdr.
    Jarek