  • 1. Data: 2007-01-11 21:18:18
    Temat: Re: vw bank- przeniesienie konta z dużym limitem kred.
    Od: "Piotrek" <P...@v...pl>

    > A w ogóle czy warto sie pchać w VW bank? Na grupie nie ma zbyt duzo na ten
    > temat... Są tu jacyś zadowoleni użytkownicy?
    > Taddy

    Opinia nasza (grupy) jest zgodna, że VW jest obecnie najlepszy.
    Z limitem będzie 0 prpblemy

    jklina

  • 2. Data: 2007-01-18 21:11:18
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

    Czy VW bank umożliwia przeniesienie dużego limitu w koncie (konto prywatne)
    z innego banku (BPH)? Bo na stronie, ani na grupie nic nie znalazlem na ten
    temat.
    Czy w takim wypadku VW bank sprawdza klienta w BIKu? I jakie ewentualnie
    mają podejście do starcych "grzeszków" załatwionych już parę lat temu? Bo
    słyszałem, ze mają olewczy stosunek do BIKu.

  • 3. Data: 2007-01-18 22:28:30
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    Są tu jacyś zadowoleni użytkownicy?

    Ja jestem zadowolony, ale nie mam tam kredytu. Jedyną rzeczą do dupy w tym
    banku jest brak onlajnowości między rachunkami wewnetrznymi - nawet
    własnymi. Czasami przelew jest od razu a czasami po pół godzinie i dłuzej.
    Porazka

    pzdr

  • 4. Data: 2007-01-19 10:19:01
    Od: "Piotrek" <P...@v...pl>

> [...]
    > banku jest brak onlajnowości między rachunkami wewnetrznymi - nawet
    > własnymi. Czasami przelew jest od razu a czasami po pół godzinie i dłuzej.

    Od 15 lutego już nie prawda

    JK

  • 5. Data: 2007-01-19 12:34:38
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Od 15 lutego już nie prawda

    roku 2007 ?

    pzdr

  • 6. Data: 2007-01-20 01:16:19
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    Prawda. Mam VW na dużą krechę. Beałem inny kredyt w mBanku i ... zjechali mi
    z wysokości, ale tylko z powodu analizy konta płatności rat za VW, bo w BIK
    (tydzień temu odebrałem sam z BIK) nie było kropki na temat VW na raty.

  • 7. Data: 2007-01-20 17:10:37
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

> [...]
    > mi z wysokości, ale tylko z powodu analizy konta płatności rat za VW, bo w
    > BIK (tydzień temu odebrałem sam z BIK) nie było kropki na temat VW na

    Oooo dzieki, to istotne info :-)
    Ale nie kumam, co to znaczy zjechali z wysokości? mBank czy VW? I dlaczego
    konkretnie?

  • 8. Data: 2007-01-21 19:18:46
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    To znaczy, że obniżyli mi o 30tyś wysokość udzielonego kredytu. Popatrzyli,
    że płacę co miesiąc za to samo. Poczytali że chodzi o autko i ... dalej
    wiecie.

  • 9. Data: 2007-01-21 19:29:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.01.2007 Marcin <m...@r...pl> napisał/a:
    > To znaczy, że obniżyli mi o 30tyś wysokość udzielonego kredytu. Popatrzyli,
    > że płacę co miesiąc za to samo. Poczytali że chodzi o autko i ... dalej
    > wiecie.

    W BRE jest taki zwyczaj, że przyglądają się operacjom na koncie. Koledze w
    Multi kiedyś odmówili czegoś tam (nie pamiętam już o co chodziło), bo
    wpłacił parę miesięcy wcześniej o dwa dni za późno zaliczkę na podatek.
    Miał pecha, bo gdyby nie płacił z multikonta, to by się o tym nie
    dowiedzieli (chcieli zaświadczenia z US o niezaleganiu lub 3 ostatnich
    płatności, a te były terminowe).
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2007-01-21 19:43:22
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
    > To znaczy, że obniżyli mi o 30tyś wysokość udzielonego kredytu.
    > Popatrzyli, że płacę co miesiąc za to samo. Poczytali że chodzi o autko i
    > ... dalej wiecie.

    Kurcze dalej nie kumam.
    mBank obniżył?
    A co złego jest w cyklicznych przelewach?? NAwet za autko...