  • 1. Data: 2007-01-18 14:24:39
    Temat: Karta BPH Mastercard BusinessCard - powdojne obciazenia.
    Od: aL <b...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanie do posiadaczy wyzej wymienionej karty, ktorzy dokonuja
    zakupow w Europie i USA: czy mialy u nich miejsce sytuacja, gdy juz po
    rozliczeniu transakcji, na koncie wciaz byla blokada srodkow? Ostatnia
    transakcja byla przeprowadozna 5 stycznia, zostala rozliczona 7
    stycznia, a ja wciaz mam blokade sumy, ktora odpowiada wartosci
    transakcji. I tak jest za kazdym razem, gdy dokonuje platnosci u moich
    dostawcow. Pomylka dostawcow jest wykluczona. Dzownilem do Centrum Kart
    BPH, obiecano to rozwiazac, ale mimo uplywu ponad 8 dni nic sie nie
    zmienilo. Szukam osob, ktore mialy podobny problem lub wiedza, gdzie z
    tym zwrocic.
    pozdrawiam
    al

  • 2. Data: 2007-01-18 14:28:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > BPH, obiecano to rozwiazac, ale mimo uplywu ponad 8 dni nic sie nie
    > zmienilo. Szukam osob, ktore mialy podobny problem lub wiedza, gdzie z

    zwrociles sie do wlasciwego organu = CK BPH, czekasz dopiero 8
    dni...musisz uzbroic sie w wiecej cierpliwosci, bo sprawy zwiazane z
    kartami platniczymi sa czasem zalatwiane przez kilka miesiecy

    monituj ich w tej sprawie

    --
    pozdrawiam
    RobertS