  • 1. Data: 2007-01-18 07:55:35
    Temat: KK i spłata zadłużenia
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Mam zapytanie do bardziej obeznanych w temacie Grupowiczów.

    Pytanie to, związane jest ze spłatą karty kredytowej która ma min. takie
    "parametry":
    - okres rozliczeniowy: 01-31.12.2006
    - termin spłaty kwoty min. (lub całości): 24.01.2007
    W ciągu grudnia dokonałem kilku płatności, bank wygenerował wyciąg, i do 24
    stycznia mam do uregulowania spłatę np. 1000zł. Wszystko do tej chwili
    rozumiem :)
    Zamierzam spłacić całość z wyciągu by nie naliczono mi odsetek.

    I właśnie tutaj mam pytanie:
    - jeżeli w styczniu, np. 10 stycznia dokonam płatności kartą na kwotę
    500zł, to czy do tego 24 stycznia (za wyciąg z grudnia) mam spłacić owo
    1000zł czy musiałbym doliczyć także te 500zł "ze stycznia" - by nie wpaść w
    odsetki?

    --
    Herbi
    18-01-2007 08:55:30

  • 2. Data: 2007-01-18 08:16:14
    Temat: Re: KK i spłata zadłużenia
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Herbi porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > 1000zł czy musiałbym doliczyć także te 500zł "ze stycznia" - by nie wpaść w
    Splacasz to co masz na wyciagu. Na poczatk ustycznia dostales wyciag na
    1000zl z operacjami za grudzien - splacasz ten 1000 do 24 stycznia. Na
    poczatku lutego dostaniesz wyciag z operacjami za styczen i splacisz go
    24 lutego.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-18 08:22:54
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > 1000zł czy musiałbym doliczyć także te 500zł "ze stycznia" - by nie wpaść w

    musisz spłacić całą kwotę wykazaną na wyciągu za grudzień i odsetek nie
    zaplacisz, a platnosci wykonane w styczniu znajda sie na wyciagu
    generowanym 31.01 i bedziesz musial je splacic ok. 24.02 ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-18 10:16:45
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 18 sty o godzinie 09:22, na pl.biznes.banki, RobertS napisał(a):

    > musisz spłacić całą kwotę wykazaną na wyciągu za grudzień i odsetek nie
    > zaplacisz, a platnosci wykonane w styczniu znajda sie na wyciagu
    > generowanym 31.01 i bedziesz musial je splacic ok. 24.02 ;-)

    Dzięki Wam (badzio, RobertS) za odpowiedzi.

    --
    Herbi
    18-01-2007 11:16:43

  • 5. Data: 2007-01-23 16:09:25
    Od: "andzik" <a...@p...fm>

    > musisz spłacić całą kwotę wykazaną na wyciągu za grudzień i odsetek nie
    > zaplacisz, a platnosci wykonane w styczniu znajda sie na wyciagu
    > generowanym 31.01 i bedziesz musial je splacic ok. 24.02 ;-)

    Pozwole sobie podczepic tu nastepujace pytanie - jezeli ma sie np
    limit 1000zl i w grudniu wykorzystalo sie z tego 900 zl, to w styczniu
    (po wygenerowaniu wyciagu) ma sie od nowa limit 1000 zl czy dopiero
    po splaceniu?
    I jeszcze jezeli w trakcie jednego okresu splaci sie zadluzenie to od
    razu ma sie caly limit od nowa do wykorzystania?

  • 6. Data: 2007-01-23 16:15:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.01.2007 andzik <a...@p...fm> napisał/a:

> [...]
    > limit 1000zl i w grudniu wykorzystalo sie z tego 900 zl, to w styczniu
    > (po wygenerowaniu wyciagu) ma sie od nowa limit 1000 zl czy dopiero

    Dopiero po.

    > I jeszcze jezeli w trakcie jednego okresu splaci sie zadluzenie to od
    > razu ma sie caly limit od nowa do wykorzystania?

    Od razu.
    --
    Samotnik