  • 1. Data: 2003-01-14 10:26:41
    Temat: MBIZNES pobrali za przelew do urzedu skarbowego
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    zdefiniowałem sobie przelew do US ,bo ileż mozna przy sobie nosic nr konta
    US I zauwazyłem ze pobrali mi 1pln.Jak to się ma do tego co pisza że do us
    gratis

    Przelewy do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) oraz Urzędów Skarbowych
    (US) są jedną z podstawowych funkcji konta firmowego.

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych i Urzędy Skarbowe wymagają realizacji
    zobowiązań w formie przelewu bankowego o specjalnym formacie. Serwis mBanku
    pozwala wykonywać przelewy do obu tych instytucji zarówno przez Internet,
    automatyczny serwis mLinii jak i przy pomocy operatora mLinii. Zgodnie z
    podstawowymi zasadami mBIZNES Konta przelewy do ZUS oraz do US, jako
    przelewy niezbędne, obowiązkowe dla każdego przedsiębiorcy, są bezpłatne -
    jeśli są wykonywane przez Internet lub w automatycznym serwisie mLinii.

    ////wykonałem przez internet/////

    Wykonywanie przelewów do ZUS i Urzędów Skarbowych w Serwisie mBanku zostało
    uproszczone, zleceniodawca podaje tylko takie dane jak numer rachunku
    odbiorcy, kwotę przelewu oraz datę, w której przelew ma zostać zrealizowany.
    http://www.mbank.com.pl/oferta/mbiznes/zusius.html

  • 2. Data: 2003-01-14 10:35:33
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > zdefiniowałem sobie przelew do US ,bo ileż mozna przy sobie nosic nr konta
    > US I zauwazyłem ze pobrali mi 1pln.Jak to się ma do tego co pisza że do us
    > gratis

    Tylko z tej nowej formatki jest gratis.

    --
    Regards,