  • 1. Data: 2013-11-05 13:51:50
    Temat: Bitcoin - znowu bańka?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Ehlo!
    Czyżby znowu ktoś nadmuchiwał bańkę Bitcoinową? Co sądzicie o obecnej
    cenie? Mniej więcej takie kwoty były ostatnim razem, po czym spadły do
    bodaj 100 zł/ 1 BTC...
    pwz

  • 2. Data: 2013-11-05 14:05:03
    Temat: Re: Bitcoin - znowu bańka?
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:51:50 UTC+1 użytkownik pwz napisał:
    > Ehlo!
    >
    > Czyżby znowu ktoś nadmuchiwał bańkę Bitcoinową? Co sądzicie o obecnej
    >
    > cenie? Mniej więcej takie kwoty były ostatnim razem, po czym spadły do
    >
    > bodaj 100 zł/ 1 BTC...

    Trza opchnąć swoje i czekać na odkupienie po niższej cenie ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-11-05 15:45:36
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-11-05 14:05, luc pisze:
    > Trza opchnąć swoje i czekać na odkupienie po niższej cenie ;-)

    No tyle to wiem, ale zastanawiają mnie takie duże rozbieżności w kursie
    i w stosunkowo krótkim czasie. Chociaż wpompować w nasz rynek kilkaset
    tysięcy jest łatwo, a potem wszystko się buja jak łódka na fali...
    pwz

  • 4. Data: 2013-11-05 15:50:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pwz wrote:

> [...]
    > i w stosunkowo krótkim czasie. Chociaż wpompować w nasz rynek kilkaset
    > tysięcy jest łatwo, a potem wszystko się buja jak łódka na fali...

    I na tym to polega.

    Tyle, ze jak ty bujasz to wiesz kiedy fala bedzie.

  • 5. Data: 2013-11-05 15:59:45
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 15:45:36 UTC+1 użytkownik pwz napisał:

    > No tyle to wiem, ale zastanawiają mnie takie duże rozbieżności w kursie
    >
    > i w stosunkowo krótkim czasie. Chociaż wpompować w nasz rynek kilkaset
    >
    > tysięcy jest łatwo, a potem wszystko się buja jak łódka na fali...

    Odpowiedź jest - Chiny. Już teraz mają na swojej giełdzie więcej kapitału, niż
    Mt.Gox...

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2013-11-05 19:45:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-05 13:51, pwz pisze:
> [...]
    > Czyżby znowu ktoś nadmuchiwał bańkę Bitcoinową? Co sądzicie o obecnej
    > cenie? Mniej więcej takie kwoty były ostatnim razem, po czym spadły do

    W ogóle to co to jest? Jakiś żart. Wirtualna waluta poparta niczym.
    Algorytmem. Trzeba mieć odwagę to kupić.

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-11-06 00:13:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 05 Nov 2013 19:45:11 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > W ogóle to co to jest? Jakiś żart. Wirtualna waluta poparta niczym.
    > Algorytmem. Trzeba mieć odwagę to kupić.

    A czy wartość nie jest li tylko kwestią umowy?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2013-11-06 00:40:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin N wrote:

    > W ogóle to co to jest? Jakiś żart. Wirtualna waluta poparta niczym.
    > Algorytmem. Trzeba mieć odwagę to kupić.

    A czym są banknoty NPB jak nie wiarą, że można za nie coś kupic.
    Trzeba mieć odwagę zeby to zbierac.

  • 9. Data: 2013-11-06 09:02:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-06 00:40, witek pisze:

    > A czym są banknoty NPB jak nie wiarą, że można za nie coś kupic.
    > Trzeba mieć odwagę zeby to zbierac.

    Ruchy cen prawdziwych walut są jak ruch kontynentów w porównaniu do
    skoków bitcoina - co dowodzi, jak mizerną stabilność ma ten wirtualny
    pieniądz.

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-11-06 09:24:43
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    <m...@o...pl> wrote:

    >W ogóle to co to jest? Jakiś żart. Wirtualna waluta poparta niczym.
    >Algorytmem. Trzeba mieć odwagę to kupić.
    ... za papierową walutę popartą niczym :) Bo nawet nie algorytmem...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski