  • 1. Data: 2002-09-02 10:46:05
    Temat: gdzie i jaki kredyt
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    witam...
    post ponizej na temat millenium jest moj - nie zdecydowalem sie jeszcze
    konkretnie na ten bank... w expanderze wychodzi najtanszy... ale czy na
    pewno? czy mozecie podpowiedziec mi, w jakim banku mozna uzysakc teraz
    kredyt na najlepszych warunkach? chodzi mi o maxymalnie dlugi okres
    kredytowania (a co za tym idzie najnizsza wysokosc raty) oraz raty równe
    (mniejsze obciazenie na poczatku) jakie banki polecacie?

    koszt nieruchomosci 140 000
    wklad wlasny 20% - 28 000
    czyli kredyt 112 000

    decyzje musze podjac dosc szybko a przy zakupie mieszkanai i wyborze kredytu
    pospiech nie jest wskazany - dlatego prosze o rade wszystkie osoby ktore
    moga cos konkretnego powiedziec....

    z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich
    Marcin

  • 2. Data: 2002-09-02 12:25:37
    Temat: Re: gdzie i jaki kredyt
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Flashmaster" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konkretnie na ten bank... w expanderze wychodzi najtanszy... ale czy na
    > pewno? czy mozecie podpowiedziec mi, w jakim banku mozna uzysakc teraz

    Sprawdź w PKO BP kredyt "Własny kąt". Niektóre oprocentowania już obniżyli,
    a niektóre obniżą na koniec kwartału.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik