  • 1. Data: 2009-07-12 16:41:46
    Temat: gazeta meleszki pisze,ze nie cierpi rydzyka - bo ten
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    jest porzadnym czlowiekiem...

  • 2. Data: 2009-07-12 16:57:15
    Od: " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a ja nie cierpię Rydzyka,bo jest nienawistnym ,religijnym ekstremistą...

  • 3. Data: 2009-07-13 06:30:32
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >a ja nie cierpię Rydzyka,bo jest nienawistnym ,religijnym ekstremistą...
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Nawet jak tak by było, to dlaczego go niecierpisz, przecież stajesz się
    wtedy taki sam ? ... nie warto słuchać mediów i ich nagonki ... Dla mnie
    Rydzyk poprostu jest, kiedyś z zaciekawieniem obserwowałem jak jest
    obrażany, posłuchałem więc sobie trochę Radia Maryja, sporo modlitw i
    religii kóra nie będzie trafiać do ludzi niezbyt kościołem
    zainteresowanych... ale po drugiej stronie programy edukacyjne, dużo
    darmowej wiedzy której próżno szukać w mediach o bardziej atrakcyjnej
    formie, to samo jest z telewizją trwam, jakby wyciąć programy religijne, to
    byłaby to najbardziej wartościowa stacja pod względem edukacyjnym... Dla
    każdego coś dobrego, dziwi mnie ciągła ta nagonka na Rydzyka, blokowanie
    inicjatyw geotermalnych, odbieranie środków etc. Wydaje mi się, że część
    ludzi ma uraz do religji czerpiąc z własnych doświadczeń przymusu jej
    stosowania w młodości, ewentualnie jest młodym człowiekiem będącym pod
    władzą rodzicielską i nakazami religijnymi, najlepiej wtedy swój bunt
    zwrócić namacalnie na osobę.... Pewne grupy na tym bazują... pozdr :)

  • 4. Data: 2009-07-13 08:30:56
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "pluszowy miś" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > każdego coś dobrego, dziwi mnie ciągła ta nagonka na Rydzyka, blokowanie
    > inicjatyw geotermalnych, odbieranie środków etc.

    A mnie nie dziwi, bo zwiększa popularność wśród półgłówków.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 5. Data: 2009-07-13 09:16:22
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "jan kowalski" <m...@g...pl> pisze:
    > jest porzadnym czlowiekiem...

    Ile procent przez to spadnie WIG20?

    news:pl.soc.polityka to osobna grupa.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Przyjaciela poznaje się w trudnym czasie.

  • 6. Data: 2009-07-13 09:38:37
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> napisał(a):

    > Ile procent przez to spadnie WIG20?
    >
    > news:pl.soc.polityka to osobna grupa.

    stajnia karkosika rosnie w sile
    stajnia rudego to bufetowa, dozorca,po mywaki i esbecy...
    wig przez to traci.....

  • 7. Data: 2009-07-13 23:20:19
    Od: PK <t...@d...mail>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 08:30:32 +0200, pluszowy miś napisał(a):

    > dziwi mnie ciągła ta nagonka na Rydzyka, blokowanie
    > inicjatyw geotermalnych, odbieranie środków etc.

    Mnie nie dziwi.
    To jedyne wpływowe media niezależne od posowieckich mafii i dlatego
    stanowiące dla nich zagrożenie.