  • 1. Data: 2002-02-25 09:02:47
    Temat: BGZ i konto integrum
    Od: "Qwe" <g...@o...pl>

    Chce zalozyc u nich konto osobiste, czy nie bede zalowal? Czy sa jakies
    klopoty przy placeniu karta z tego banku?

  • 2. Data: 2002-02-25 09:15:41
    Temat: Re: BGZ i konto integrum
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Qwe"
    > Chce zalozyc u nich konto osobiste, czy nie bede zalowal? Czy sa jakies
    > klopoty przy placeniu karta z tego banku?

    eIntegrum ma najbrzydsza karte w Polsce ale klopotow nie ma ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-02-25 09:32:49
    Od: "x-men" <f...@p...onet.pl>

    Z kartą nie ma problemów. Ale w samym banku radzę bywać jak najrzadziej.
    Doświadczona Aga

  • 4. Data: 2002-02-25 10:53:49
    Od: "Szymon Piasecki" <s...@d...depfa-it.com>

    > Chce zalozyc u nich konto osobiste, czy nie bede zalowal? Czy sa jakies
    > klopoty przy placeniu karta z tego banku?

    Korzystam z uslug BGZ ladnych pare lat i generalnie nie mam klopotow. W
    przypadku problemow w banku radze rozmawiac od razu z kierownikiem.
    Generalnie czesto zalatwiam rozne rzeczy w dwoch roznych oddzialach banku i
    jak sie czasmi trafi na jakas "babe" przy okienku to nic tylko sie pociac.
    Najlepiej wspominam oddzial, w ktorym zakladalem ROR. Panie byly mile,
    kompetentne i pomagaly klientom jak tylko umialy.
    Plus z Integrum jest taki, ze od jakiegos czasu mozna sprawdzic stan
    rachunku w bankomatach BGZ.

    pozdrawiam
    Szymon

  • 5. Data: 2002-02-25 12:40:29
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 25 Feb 2002 10:02:47 +0100, w
    <a5cul4$11s$1@news.tpi.pl>, "Qwe" <g...@o...pl> napisał(-a):

    > Chce zalozyc u nich konto osobiste, czy nie bede zalowal? Czy sa jakies
    > klopoty przy placeniu karta z tego banku?

    Na razie wszystko przebiega OK. Założyłem konto przez Internet, bardzo
    szybko dostałem Maestro, które ma najbrzydszy wygląd i najpiękniejszy
    okres ważności 3 lata :)).
    (Po umowę jeszcze nie pojechałem, dzięki za przypomnienie ;) ).

  • 6. Data: 2002-02-25 13:59:37
    Od: "Qwe" <g...@o...pl>

    > eIntegrum ma najbrzydsza karte w Polsce ale klopotow nie ma ;-))
    > *** blad ***

    W takim razie zrezygnuje ;)

  • 7. Data: 2002-02-25 14:00:45
    Od: "Qwe" <g...@o...pl>

    > Na razie wszystko przebiega OK. Założyłem konto przez Internet, bardzo
    > szybko dostałem Maestro, które ma najbrzydszy wygląd i najpiękniejszy
    > okres ważności 3 lata :)).

    Dam dziecku zeby pomalowalo :)

    > (Po umowę jeszcze nie pojechałem, dzięki za przypomnienie ;) ).

    Prosze bardzo

  • 8. Data: 2002-02-25 21:21:37
    Od: "Andrzej Szplit" <s...@p...onet.pl>

    > Na razie wszystko przebiega OK. Założyłem konto przez Internet, bardzo
    > szybko dostałem Maestro, które ma najbrzydszy wygląd i najpiękniejszy
    > okres ważności 3 lata :)).
    I jeszcze się po ok. 2 latach rozkleja! To chyba najgorsza jakosciowo karta
    w Polsce.
    Marcin