  • 1. Data: 2013-01-16 10:41:03
    Temat: firmowe dbnet
    Od: Ra <r...@n...ma.gazeta.pl>

    Oferta wygląda nieźle
    - wszystko za 0, wystarczy 1 wypłata z bankomatu żeby karta była za free
    - wypłata ze wszystkich bankomatów za 0
    - dobre ubezpieczenia do karty

    Jakieś negatywy ? Czy np w sprawe zapomnianego hasła można załatwić w
    dowolnym oddziale ?
    Mam blisko domu ładny duży oddział w którym nigdy nikogo nie ma i
    okazało się że założyć konta firmowego to nie mogę
    Nie wiem czego jeszcze nie będę mógł załatwić

  • 2. Data: 2013-01-16 13:03:49
    Temat: Re: firmowe dbnet
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 10:41:03 +0100, Ra napisał(a):

    > Oferta wygląda nieźle
    > - wszystko za 0, wystarczy 1 wypłata z bankomatu żeby karta była za free
> [...]

    Jeden i to wielki - system online, a raczej "z reguły online" - o ile
    dostaniesz dostęp do db easyNET. Z tego co wiem, to DB ma też inny system
    online, ale on jest raczej dla "dużych".

    > Czy np w sprawe zapomnianego hasła można załatwić w
    > dowolnym oddziale ?

    Tego nie wiem, kontakt z placówkami DB ograniczam do zera.

    Jednak wizytę w trakcie poszukiwań sensownej oferty limitu w rachunku miło
    wspominam.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2013-01-16 15:34:44
    Od: Ra <r...@n...ma.gazeta.pl>

    W dniu 2013-01-16 13:03, Borys Pogoreło pisze:

    > Jeden i to wielki - system online, a raczej "z reguły online" - o ile
    > dostaniesz dostęp do db easyNET. Z tego co wiem, to DB ma też inny system
    > online, ale on jest raczej dla "dużych".

    właściwie zamierzam go prawie nieużywać poza zrobieniem przelewu i
    płatność kartą od czasu do czasu

    > Tego nie wiem, kontakt z placówkami DB ograniczam do zera.
    No ja na razie średnio. Raz zgodnie z informacją z odziału
    pojechałem na stawki ale okazało się że tylko na wilsona zakładają
    Chociaż nie powiem że pani była gotowa jednak podziałać
    Dwa.Byłem w ing. Do założenia konta wystarczy znajomość nipu i dowód.
    Tylko ta opłata 7zł za kartę :(
    W DB chcą papierkologi regon, nip, wypis. Czyli kartę dostałbym za 3-4
    tygodnie