  • 1. Data: 2013-01-15 23:15:15
    Temat: Lokaty na krótki okres
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    Gdzie nalepiej ulokować kasę na krótkie okresy max 6-7 dni, około 30 tyś. ?
    Na razie wiem o Idea Banku lokata ping-pong 1 dzień 20 tyś reszta chyba na
    jakieś konto może do BGŻ Optima ale promocja zaraz się kończy.
    Lokaty na 3 dni znalazłem w Toyota Banku na 4,4% w wyszukiwarce, ale na
    stronie już tego nie umiem odszukać.
    Może macie jakieś lepsze propozycje.
    Pewnie się dziwicie czemu na 6-7 dni max. Ano bank ma taką promocje że daje
    debet w koncie i jak kasę sie zwróci do 7 dni to zero odsetek :) Więc
    wypłata we wtorek, a zwrot w poniedziałek dla bezpieczeństwa stąd 6 dni