  • 1. Data: 2011-04-01 14:56:06
    Temat: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: An <a...@n...com>

    Odradzam z całych sił to gówno kokos.pl. Spółka Bluemedia mami na każdym
    kroku, kantuje i łamie prawo.

    - wielokrotnie były w społeczności poruszane kwestie łamania prawa przez
    Bluemedia - ochrona danych osobowych i ich wycieki, dziwne zachowania w
    kwestii przetrzymywania płatności, itp;
    - na próby kontaktu albo nie ma odpowiedzi albo są nic nie wnoszące
    ogólniki;
    - spółka swoją prowizję pobiera z góry i potem już całkowicie olewa
    wszystkich; wszelkie ruchy robi tylko dla zamydlenia oczu;

    Szlag mnie dzisiaj trafił, gdy zobaczyłem, że jeden PB, który spłacił z
    opóźnieniem pożyczkę zapłacił ok. 4 złotych odsetek karnych do podziału
    dla kilkudziesięciu pożyczkodawców za to operator (Bluemedia) dla siebie
    naliczył mu różnych gównianych opłat na ponad dzięsięc razy tyle.

    W skrócie: Ty naiwny pożyczkodawco ryzykuj kasę, oni będą na niej
    zarabiać na prowizjach i innych opłatach.

    Jeszcze jesteście mało wkurwieni? To wyobraźcie sobie, że te pajace z
    Bluemedia z waszych podatków dostali dofinansowanie na działalność
    lichwiarską - kaska.pl.

    Szkoda nerwów na to całe gówno - bluemedia i kokos. Nie tykać nawet
    patykiem.

  • 2. Data: 2011-04-01 15:48:17
    Temat: Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.04.2011 16:56), An wrote:

    > Jeszcze jesteście mało wkurwieni? To wyobraźcie sobie, że te pajace z
    > Bluemedia z waszych podatków dostali dofinansowanie na działalność
    > lichwiarską - kaska.pl.

    No a tamże, w FAQ jest niezłe kuriozum:
    https://kaska.pl/faq/jak-obliczyc-rrso - sugestia że im wyższe RSSO tym
    korzystniejsza (dla pożyczkobiorcy) jest pożyczka.

    p. m.

  • 3. Data: 2011-04-01 15:51:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.04.2011 17:48), mvoicem wrote:

    > No a tamże, w FAQ jest niezłe kuriozum:
    > https://kaska.pl/faq/jak-obliczyc-rrso - sugestia że im wyższe RSSO tym
    > korzystniejsza (dla pożyczkobiorcy) jest pożyczka.

    Swoją drogą - tam RSSO idą w tysiące procent. Czy tak wolno? Czy ktoś
    zniósł antylichwiarskie ograniczenie ~25% w KC?

    p. m.

  • 4. Data: 2011-04-01 15:57:13
    Od: "TBBM" <tomasz.bobrowski@WYTNIJ_TObluemedia.pl>

    Witam Szanowny Anonimowy Użytkowniku.

    Z niepokojem przeczytałem Twoją opinię nt naszej działalności. Zachęcam do przesłania
    wszelkich problemowych spraw na adres k...@k...pl. Jeżeli podasz argumenty
    świadczące o Tym, co zostało napisane powyżej, odniosę się do nich w trybie pilnym.
    Liczę, że potwierdzisz powyższe słowa rzeczowym mailem i wyjaśnimy wszystkie
    wątpliwości. Jeżeli na jakieś poprzednie maile nie otrzymałeś odpowiedzi, podaj
    proszę także id sprawy, żebym mógł sprawdzić, co stało się z odpowiedzią.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Bobrowski
    PR Manager
    Blue Media S.A.

  • 5. Data: 2011-04-01 16:04:35
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 1 Kwi, 17:51, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Swoją drogą - tam RSSO idą w tysiące procent. Czy tak wolno? Czy ktoś
    > zniósł antylichwiarskie ograniczenie ~25% w KC?

    Przeciez masz napisane na glownej stronie "oprocentowanie
    0%" ;).Wstyd, ze cos takiego jest dofinansowywane ze srodkow UE.

    MK

  • 6. Data: 2011-04-01 16:21:55
    Od: An <a...@n...com>

    On 01.04.2011 17:57, TBBM wrote:
> [...]
    proszę także id sprawy, żebym mógł sprawdzić, co stało się z odpowiedzią.

    Nie widzę najmniejszej potrzeby. Zresztą pańska wiadomość jest całkiem w
    stylu Bluemedia - słodkie ogólniki.

    Fakty:
    - Bluemedia na każdej opóźnionej racie jest w stanie wygenerować dla
    siebie wielokrotnie wyższe dochody niż odsetki dla pożyczkodawców
    - Bluemedia podpuszcza PD, i co głupsi się na to nabierają, do konfliktu
    PD-PB na którym sama zarabia. Np. wprowadziła instrument zwany "monitem
    inwestorskim", którego używają PD, na nich spada zdenerwowanie ze strony
    PB... ale kasę za monit pobiera Bluemedia.
    - dochody Bluemedia są dodatnio skorelowane z:
    -- liczbą i kwotą udzielonych a nie spłaconych pożyczek
    -- liczbą i kwotą opóźnionych rat pożyczek

  • 7. Data: 2011-04-01 16:35:06
    Temat: [OT] Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > - dochody Bluemedia są dodatnio skorelowane z:
    > -- liczbą i kwotą udzielonych a nie spłaconych pożyczek
    > -- liczbą i kwotą opóźnionych rat pożyczek

    potrzebuję drzwi rozsuwne, zrobisz mi za darmo?

  • 8. Data: 2011-04-01 16:36:18
    Od: An <a...@n...com>

    On 01.04.2011 18:21, An wrote:
> [...]
    > - dochody Bluemedia są dodatnio skorelowane z:
    > -- liczbą i kwotą udzielonych a nie spłaconych pożyczek
    > -- liczbą i kwotą opóźnionych rat pożyczek

    To stawia pytanie o priorytety spółki i konflikt interesów, bo obecny
    model biznesowy zdaje się premiować opóźnienia w spłacie - wszak na
    opóźnionych spółka zarabia dodatkowo a na spłacanych w terminie nie zarabia.

    Jak bardzo spółka poważa pożyczkodawców widać na przykładzie tego, że
    wymyśliła sobie zarabiać więcej niż oni pomimo tego, że ryzyko pożyczki
    w całości leży po stronie pożyczkodawców.

    Omijać to gówno, bo śmierdzi. Lepiej się nie ubrudzić.

  • 9. Data: 2011-04-01 16:41:30
    Temat: Re: [OT] Re: Unikajcie tego g*wna kokos.pl
    Od: An <a...@n...com>

    On 01.04.2011 18:35, zlotowinfo wrote:
    > potrzebuję drzwi rozsuwne, zrobisz mi za darmo?

    Lepiej znajdź za darmo w necie kurs czytania ze zrozumieniem.

    Wszak nie o zarabianie chodzi tylko o konflikt interesów i zarabianie na
    zdarzeniach, które są szkodliwe dla PD, którzy ponoszą wyłączne ryzyko.

  • 10. Data: 2011-04-01 16:57:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-01 17:51, mvoicem pisze:

    > Swoją drogą - tam RSSO idą w tysiące procent. Czy tak wolno? Czy ktoś
    > zniósł antylichwiarskie ograniczenie ~25% w KC?

    Nie zniósł, ale limit dotyczy odsetek, a nie RRSO, do której można
    wliczyć inne opłaty.

    --
    Liwiusz