  • 1. Data: 2011-04-01 07:36:12
    Temat: Eurobank - 1,95 za kartę, zwrot będzie po 5 kwietnia
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Świeża informacja z chatu:

    09:26:30 eurobank:
    Dzień dobry, w czym możemy pomóc?
    09:26:36 Ja
    dzień dobry
    09:27:05 Ja
    dlaczego pobrano mi 1,95 za kartę debetową, pomimo wykonania nią
    trzech operacji bezgotówkowych w marcu?
    09:27:29 Piotr Rekas:
    Witam.
    09:28:09 Piotr Rekas:
    Opłata według Tabeli Opłat i Prowizji jest pobierana standardowo w
    wysokości 1,95PLN następnie zwracana po zaksięgowaniu wszystkich
    transakcji kartowych w danym miesiącu.
    09:28:24 Ja
    już są zaksięgowane
    09:28:51 Ja
    widzę je w historii _przed_ naliczeniem opłaty za kartę
    09:31:51 Piotr Rekas:
    Proszę o chwilę cierpliwości.
    09:32:59 Piotr Rekas:
    Otrzymałem informację, iż do zwrotu liczą się wszystkie transakcje
    zaksięgowane w danym miesiącu, nastepnie opłata zostanie zwrócona po 5
    kwietnia - tak będzie w każdym kolejnym miesiącu,opłata zostanie
    zwrócona po 5. następnego miesiąca.
    09:33:30 Ja
    rozumiem
    09:33:39 Ja
    dziękuję za informację
    09:33:45 Piotr Rekas:
    Dziękuję za rozmowę

  • 2. Data: 2011-04-01 10:13:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 01 Apr 2011 09:36:12 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

> [...]
    > zaksięgowane w danym miesiącu, nastepnie opłata zostanie zwrócona po 5
    > kwietnia - tak będzie w każdym kolejnym miesiącu,opłata zostanie

    Mi odpisano troszkę mało konkretnie ;)
    Ja:
    "Pomimo spełnienia warunku zwrotu opłaty (3 transakcje bezgotówkowe w
    miesiącu) nie została zwrócona opłata za kartę. Proszę o dokonanie zwrotu"
    EB:
    "Uprzejmie informujemy, iż opłata za kartę pobierana jest w każdym
    miesiącu, zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji, która jest dostępna pod
    linkiem http://www.eurobank.pl/files/docs/209[03]-TOiP-www-s
    1-2.pdf .

    Jednocześnie pragniemy poinformować, że Bank zwraca naliczoną opłatę po
    spełnieniu warunku rozliczenia minimum 3 transakcji bezgotówkowych w
    miesiącu przy użyciu danej karty. "

    Jakby kogoś interesowało to odpowiedź na pytanie o zmianę online na
    prestige:

    "Uprzejmie informujemy, iż zmiana konta z Online na Prestige nie powoduje
    zmiany numeru konta. W celu zmiany pakietu zapraszamy z dowodem osobistym
    do dowolnej placówki Euro Banku."

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2011-04-01 10:22:30
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    ogólnie to zachowanie eurobanku jest nie bardzo fair
    wprowadzają sobie nową TOiP od 26 marca, a nowa opłatę za kartę liczą za cały
    miesiąc wstecz kiedy to przecież obowiązywała stara TOiP
    osobiście nie korzytałem aktywnie z ichniejszej karty i czuje się poszkodowany
    na całe 1pln :)

    GP

  • 4. Data: 2011-04-01 10:24:21
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2011 12:22:30 +0200, ATZ Rzeszow napisał(a):

> [...]
    > miesiąc wstecz kiedy to przecież obowiązywała stara TOiP
    > osobiście nie korzytałem aktywnie z ichniejszej karty i czuje się poszkodowany

    To za karę wypłacaj w tym miesiącu tylko z obcych bankomatów ;).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2011-04-01 10:57:54
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    i tak będę robił bo do najblizszego bankomatu EB mam 4km

    GP

  • 6. Data: 2011-04-01 11:00:30
    Od: g...@o...pl

    Ja zastrzegłem kartę EB 31 marca i nie pobrali mi dzisiaj opłaty. Dlaczego?

  • 7. Data: 2011-04-01 12:39:08
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:in4904$62h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > cały miesiąc wstecz kiedy to przecież obowiązywała stara TOiP
    > osobiście nie korzytałem aktywnie z ichniejszej karty i czuje się

    Ja tez nie robiłem ich kartą zakupów bezgotówkowych. Skoro więc pobrali mi
    za marzec 1,95, to zażądałem zwrotu 1 zł prowizji za wypłatę z obcego
    bankomatu dokonaną 15 marca.

    wiatrak

  • 8. Data: 2011-04-01 13:27:32
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:in4b2d$cqe$1@inews.gazeta.pl...
    >i tak będę robił bo do najblizszego bankomatu EB mam 4km

    I wypłacaj najmniejszym nominałem
    1000 razy po 10zł

  • 9. Data: 2011-04-04 14:46:49
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Ja tez nie robiłem ich kartą zakupów bezgotówkowych. Skoro więc pobrali mi
    > za marzec 1,95, to zażądałem zwrotu 1 zł prowizji za wypłatę z obcego
    > bankomatu dokonaną 15 marca.
    >
    > wiatrak

    Miałem telefon z Eurobanku. Zwracaja mi złotówkę. Oczywiście musieli zrobić
    po swojemu. To nie jest zwrot prowizji za wypłatę z bankomatu, tylko zwrot
    złotówki z tytułu zawyżonej opłaty miesiecznej za karte.

    wiatrak

  • 10. Data: 2011-04-05 07:29:33
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

> [...]
    > zrobić po swojemu. To nie jest zwrot prowizji za wypłatę z bankomatu,
    > tylko zwrot złotówki z tytułu zawyżonej opłaty miesiecznej za karte.

    O ile dobrze pamietam to informacja tego typu dotarła wcześniej do mnie ich
    pocztą wewnetrzną (już skasowałem) lub też gdzieś było to u nich na stronie
    napisane.

    yossarian