  • 1. Data: 2005-04-06 14:45:03
    Temat: elixir dzisiaj - awaria?
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Dziś miałem otrzymać przelewy z dwóch różnych firm, które mają rachunki w
    Raifeissenie i BRE Banku.
    Konto mam w Inteligo. Obie firmy dotychczas zawsze przelewały pieniążki
    pierwszą sesją elixiru co środę.
    A tu ZONK. Obie twierdzą, że przelały, a kasy nie ma.
    Na moją prośbę jedna z nich sprawdziła dokładniej, co się dzieje i okazało
    się, że z Raifeissena dzisiaj przelewy nie wyszły (info z godz. 14.50). Czy
    ktoś otrzymał dzisiaj przelewy z w/w banków na konto w Inteligo lub innym
    banku?

    Radek

  • 2. Data: 2005-04-06 15:00:23
    Temat: Re: elixir dzisiaj - awaria?
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    się, że z Raifeissena dzisiaj przelewy nie wyszły (info z godz. 14.50). Czy
    > ktoś otrzymał dzisiaj przelewy z w/w banków na konto w Inteligo lub innym
    > banku?

    Z tego co słyszałem, dziś nie odbędzie się u nas żadna sesja. Awaria

  • 3. Data: 2005-04-06 15:05:03
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-06, bERENICE <b...@h...com> wrote:
    > się, że z Raifeissena dzisiaj przelewy nie wyszły (info z godz. 14.50). Czy
    >

    > Z tego co słyszałem, dziś nie odbędzie się u nas żadna sesja. Awaria

    Do mnie kasa z BRE (Multi) wysłana ranną sesją dotarła aż o 14:20 (SMS),
    na ogół dociera koło 12 ...
    Po za tym rzeczywiście nic nie dotarło...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-04-06 18:44:29
    Od: "CDC" <d...@a...me>

    Użytkownik "Radek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się, że z Raifeissena dzisiaj przelewy nie wyszły (info z godz. 14.50).
    > Czy ktoś otrzymał dzisiaj przelewy z w/w banków na konto w Inteligo lub

    Wyslane pieniadze z Raiffeisena dzis rano. Po 13 zostaly zaksiegowane na
    rachunku w BZWBK.

    CDC