  • 1. Data: 2002-06-03 12:01:47
    Temat: elektroniczne nosniki informacji
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    ostatnio dostalem wezwanie do zaplaty z telefonii dialog
    za fakture za kwiecien, a przelew poszedl z mbanku,
    zadzwonilem na mlinie, okazalo sie, ze przelew poszedl nie bylo
    zadnego zwrotu, z ich strony wszystko ok, od razu zamowilem
    potwierdzenie,

    nastepnego dnia poszedlem do boku z oplaconym na poczcie rachunkiem
    (coby mi telefonu nie wylaczyli) i probowalem namowic pania, zeby
    zaczeli szukac moich pieniedzy w swoim banku (przelew poszedl, nr
    rachunku byl na pewno dobrze wpisany (przelew zdefiniowany)),
    ale nie nalegalem, bo w spoleczenstwie znieczulica na internet
    straszna,

    nagle pan, na stanowisku obok (w tym momencie nie zajety), zapytal
    czy placilem z banku internetowego, ja na to, ze tak,
    wtedy pan poprosil, zebym sie zalogowal i pokazal mu potwierdzenie,
    nastepnie wydrukowal je, opisal 'sporzadzono w bok ..., prosze o
    wyjasnienie ..., etc.' i przefaksowal do dzialu rozliczen,

    duzy plus dla dialogu (bok wroclaw-rynek)

  • 2. Data: 2002-06-03 12:32:57
    Temat: Re: elektroniczne nosniki informacji
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam> pisze:

> [...]
    > wyjasnienie ..., etc.' i przefaksowal do dzialu rozliczen,
    >
    > duzy plus dla dialogu (bok wroclaw-rynek)

    Radze zmienic haslo....

  • 3. Data: 2002-06-03 12:42:38
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > Radze zmienic haslo....

    nie bylo wlaczone zapamietywanie hasel, sprawdzilem,
    a jezeli masz na mysli np. sczytywanie z klawiatury,
    to i tak nie za duzo moze zrobic

  • 4. Data: 2002-06-03 12:52:04
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    > nie bylo wlaczone zapamietywanie hasel, sprawdzilem,
    > a jezeli masz na mysli np. sczytywanie z klawiatury,
    > to i tak nie za duzo moze zrobic

    Mogl logowac klawiature. Moze Ci przelac wszystkie pieniadze do swojego
    pracodawcy, wszak pisales, ze to przelew zdefiniowany ;)
    Najprawdopodobniej wszystko jest OK, ale wolalem przypomniec, w razie
    gdybys o tym nie pomyslal.