  • 51. Data: 2004-07-14 11:52:54
    Temat: Re: ekarta
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ty twierdziłaś, że nie wyśle, ja twierdzę, że wysyła (i jest to raczej
    reguła
    > niż wyjątek w przypadku moich transakcji). Na to Ty: "A to już jego
    problem".
    > Hmmmm, chyba ktoś się pod Ciebie podszywa :-)

    Takie transakcje przecież lecą na ryzyko sprzedawcy - stąd jest to "jego
    problem" kiedy wyśle.

    > "tak jest zresztą i teraz". No właśnie :-)

    Płacąc ekartą potencjalnie ryzykujesz wszystkie środki z ekonta+ewentualny
    debecik. Więc bezpieczeństwo ekarty tkwi w reklamie ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 52. Data: 2004-07-14 11:59:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Jul 2004 13:48:44 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wklepał(-a):

    >Śpij spokojnie mając "bezpieczną kartę do płatności internetowych" ;-)))
    >Oczywiście, że jak zgubisz karty, to ekarta jest bezpieczniejsza. Tyle, że
    >ja staram się zwrócić uwagę na co innego. Mając np. ekonto z saldem 20k i
    >ładując ekartę na 100 PLN ryzykujesz nie to 100 PLN tylko 20k. Później
    >możesz reklamować transakcję, a jakże! Tyle, że to trwa, w tym czasie środki
    >są zablokowane, a wynik reklamacji niepewny. Do tego dochodzi
    >niebezpieczeństwo zdebetowania sobie konta taką "trefną" transakcją - a to
    >już w cale nie jest śmieszne.

    Śpię spokojnie, bo jej nie mam. :) A ryzyko, o którym piszesz dla zwykłej karty
    płatniczej jest takie same, więc nie demonizuj. No i trzeba korzystać ze
    sprawdzonych sprzedawców, a nie jakichś niepewnych sklepików internetowych.

  • 53. Data: 2004-07-14 12:10:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Śpię spokojnie, bo jej nie mam. :) A ryzyko, o którym piszesz dla zwykłej
    karty
    > płatniczej jest takie same, więc nie demonizuj.

    Ja nie "demonizuję" tylko zwracam uwagę, że ekarta nie jest
    "najbezpieczniejszym sposobem płacenia w internecie". A tak jest
    reklamowana.

  • 54. Data: 2004-07-14 12:35:14
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > reguła
    > problem".
    >
    > Takie transakcje przecież lecą na ryzyko sprzedawcy - stąd jest to "jego
    > problem" kiedy wyśle.

    Wysyła. Tylko tyle chciałem powiedzieć.

    > Płacąc ekartą potencjalnie ryzykujesz wszystkie środki z ekonta+ewentualny
    > debecik. Więc  bezpieczeństwo ekarty tkwi  w reklamie  ;-)

    Posiadając konto w banku potencjalnie ryzykujesz wszystkie środki z
    konta+ewentualny debecik. Też prawdziwe.

    Jacek

  • 55. Data: 2004-07-14 12:42:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Posiadając konto w banku potencjalnie ryzykujesz wszystkie środki z
    > konta+ewentualny debecik. Też prawdziwe.

    I owszem. Tyle, że banki nie reklamują kont pod hasłem -"najbezpieczniejsze
    konto". I nie tworzą z tego odrębnego produktu za ekstra opłatą. I tyle
    tylko chciałam powiedzieć ;-)

  • 56. Data: 2004-07-14 12:53:52
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > I owszem. Tyle, że banki nie reklamują kont pod hasłem -"najbezpieczniejsze
    > konto".

    Znasz jakiś powszechny, bezpieczniejszy i równie wygodny sposób płacenia w
    internecie?

    > I nie tworzą z tego odrębnego produktu za ekstra opłatą.

    Tworzą. Różne rodzaje kont z różną funkcjonalnością i każą sobie za to extra
    płacić :-)

    Hint: m.in. tokeny.

    Jacek

  • 57. Data: 2004-07-14 13:06:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Znasz jakiś powszechny, bezpieczniejszy i równie wygodny sposób płacenia w
    > internecie?

    Pay by link - to chyba jest najbardziej bezpieczne.

    > Tworzą. Różne rodzaje kont z różną funkcjonalnością i każą sobie za to
    extra
    > płacić :-)

    Ale nie pod hasłem " nasze konto jest najbezpieczniejsze na świecie" ;-))))

  • 58. Data: 2004-07-14 13:34:50
    Od: Radoslaw Poplawski <r...@a...net.pl>

    14 Jul 2004 14:53:52 +0200, w <1...@n...onet.pl>,
    "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Znasz jakiś powszechny, bezpieczniejszy i równie wygodny sposób płacenia w
    > internecie?

    Akurat wygodniejszy to żaden problem znaleźć -- w sumie ciężko znaleźć mniej
    wygodny. Powszechniejszy również, bo ogólnie VC wydano chyba więcej niż ekart
    mBanku. A bezpieczniejsza chyba jest każda karta z ubezp.

  • 59. Data: 2004-07-14 13:40:59
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Pay by link  - to chyba jest najbardziej bezpieczne.

    Mogłabyś przybliżyć mi tę idęę? To raczej PayPal, czy mTransfer, czy właśnie
    "Model Glenn" :-)?

    BTW jeśli "chyba", to może mBank uznał, że "chyba" eKarta.

    Usprawiedliwienie: pracuję wielowątkowo i w tym momencie ten wątek ma mały
    priorytet, ze względu na to, że nie daje chleba i właśnie dlatego nie poszukam
    sobie sam :-)

    > extra
    >
    > Ale nie pod hasłem " nasze konto jest najbezpieczniejsze na świecie" ;-))))

    Widzę, że naprawdę długo tak możesz. Ja odpadam :-)

    Jacek

  • 60. Data: 2004-07-14 13:50:48
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Akurat wygodniejszy to żaden problem znaleźć -- w sumie ciężko znaleźć mniej
    > wygodny. Powszechniejszy również, bo ogólnie VC wydano chyba więcej niż ekart
    > mBanku. A bezpieczniejsza chyba jest każda karta z ubezp.

    Wybacz Radek, ale nie czuję się na siłach dzisiaj wdawać się z Tobą w dyskusje o
    mBanku.
    Bo ja zła kobieta jestem.

    Jacek