    From: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ePKO - uzytkownikow tego konta o pomoc b prosze....
    Date: Mon, 10 Feb 2003 20:47:08 +0100

    > Raczej nie wnikaja w pochodzenie wplaty, bo debet oblicza komputer na
    > podstawie wplywów. Wiec jesli Ci na tym zalezy, to zalóz jeszcze jakies
    > konto i przelewaj w te i z powrotem.

    Raczej dziwnie ten komputer oblicza, bo przy większych wpływach zmniejszył
    mi dostępny limit. W związku z tym powstał debet na moim koncie, zadzwoniłam
    więc spytać się jak to możliwe. Okazało się, że bez problemu można załatwić
    sobie dostępny limit bez względu na wpływ środków. W moim przypadku było to
    1000 zł. Może poprostu trzeba zadzwonić i spytać się o taką możliwość.
    Należy tylko pamiętać, że na uregulowanie powstałego zadłużenia ma się tylko
    i aż 30 dni.

    Wiola